sobota, 16 marca 2019

Administracja bloga - kto jest w naszej ekipie?

Hej.
Chciałabym was poinformować w tym poście, kto znajduje się obecnie na naszym blogu. Zauważyliście, że są dwa nowe posty powitalne - są to posty osób na okresie próbnym wstępnym. Jutro opublikujemy oficjalny post dotyczący rekrutacji na bloga i przyjmiemy jeszcze jedną osobę. 
Okresy próbne potrwają tydzień.
Okres próbny Veroniki (Julki) trwa od 15 marca do 22 marca, natomiast Wiktoria będzie na okresie próbnym od dzisiaj - 16 marca do 23 marca.
To nie są wszystkie osoby, które są na blogu - powróciły też administratorki z dawnych czasów - Ola z AKI i Julka z AKI. O chęć pisania postów na blogu poprosiła mnie jeszcze jedna osoba, która niedawno zamknęła swojego bloga - Kinga z BA, tak od niedawna Kinga jest w ekipie AKI. Miłe zaskoczenie, prawda? 😃
Dziewczyny zadeklarowały, że będą pisały posty na AKI - mam nadzieję że nasza współpraca będzie owocna! Czekam na posty od dziewczyn. 
Ja sama miałam nie wracać do blogowania, ale jakoś nie mogę się już od tego odciągnąć. Nawet zaczęłam coś montować na kanał (ale nie wiem czy coś z tego wyjdzie). Mam w planach dużo rzeczy - chciałabym zrobić plebiscyt na bloga miesiąca jak dawniej. Co o tym myślicie?
Pozostawiam wam sondę poniżej i na dziś się już z wami żegnam. Muszę się odrobinę zrehabilitować w pisaniu postów za moją nieobecność! 
Żegnajcie!
Midorme (Nila)

3 komentarze:

  1. Jestem bardzo szczęśliwa,że Kinga będzie znów pisać po Zamknięciu BA. Pozdrawiam serdecznie Was, Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy wzajemnie!

      Usuń
    2. Ja też bardzo się cieszę, że Emilka dała mi tę możliwość. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam <3

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.