poniedziałek, 25 marca 2019

Być projektantem #10 - projekt postaci AKAME z anime Akame ga kill!

Hejka!
Dzisiaj kontynuujemy serię z dawnych czasów, w których projektowałam ubrania i inne tego typu rzeczy. Być projektantem to seria o projektowaniu nowych fasonów, które mogłyby się pojawić na Awatarii. Przyznam szczerze, że wypadłam z wprawy projektowania jaką miałam kiedyś - myślę, że to się z czasem poprawi. Możecie pisać mi uwagi dotyczące dzisiejszego projektu. Pod lupą moja ulubiona postać z mangi Akame ga kill! - Akame. Mam ją obecnie na zdjęciu profilowym. 

To zdjęcia, którymi się wzorowałam. Przechodzimy do pierwszej rzeczy, a mianowicie wyglądu naszej postaci w grze. Było trudno wyszukać odpowiednich oczu, ust etc. do naszej postaci. Ja to zrobiłam w ten sposób:
Myślę, że to wygląda w miarę w porządku. A wy? Czy ten wygląd chociaż odrobinkę przypomina naszą Akame? Jak myślicie? Jak widzicie do takiego wizerunku potrzebujemy jedyne 12 złotych monet. Nie jest to dużo, a wygląd jest oryginalny.
A tutaj projekt ubrania Akame - nie jest idealny, to już wspominałam wcześniej. Co wy o nim sądzicie? Wyszedł trochę krzywo i cieniowanie nie jest za ciekawe, ale w 50% przypomina strój Akame, chociaż brakuje niektórych elementów. Niestety nie wyrobiłam się z czasem. Musiałam także zmienić niektóre kolorki, aby nie wtapiały się w siebie np. buty.  Strój bohaterki przypomina szkolny uniform (w japońskim stylu). Widzimy elegancki krawacik i kołnierzyk. Gdyby taki ulepszony oczywiście strój był na Awatarii to chętnie bym go kupiła, a wy?
Zostawiam wam uniform bez postaci, abyście mogli go wykorzystać lub przerobić wg własnego uznania. W następnym poście mam zamiar stworzyć postać Harrego Pottera - co o tym myślicie? Może chcecie, aby pojawił się ktoś inny? Dajcie znać!
Midorme

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.