piątek, 18 maja 2018

Nowy post? Co z AKI?

Obecnie na blogu nie pojawiają się żadne posty. Dlatego postanowiliśmy napisać tego posta i poinformować was o naszych planach. Zaczniemy od kwiestii nieobecności. Otóż Ola ma egzaminy w szkole muzycznej, Ania wyjeżdża, Nikola natomiast nie ma obecnie laptopa, Julia również ma szkołę, Emilia z kolei nie ma na chwilę obecną internetu w domu przez co nie może pisać postów. A co stało się z Oliwią? Dostaliśmy informację, że odchodzi z bloga. To przykre, ale to jej wybór.
Nadszedł czas na ogłoszenie naszych planów - blog zostaje zawieszony do Bożego Ciała, wszystkie serie zawieszone, a po Bożym Ciele damy wam znać. Mamy nadzieję, że wkrótce wszystko się ustatkuje.
Pozdrawiamy - administracja AKI

13 komentarzy:

  1. Nie możecie zamknąć bloga!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisanie o tej grze nie daje mi już takiej frajdy jak kiedyś, już mam dosyć tych bezsensownych skandali, hejtów i innych narzuceń że ja jestem wszystkiemu winna a reszta jest święta. Coraz bliżej moje myśli "kręcą się" wokół zamknięcia tego bloga. Nie będę go usuwać - będzie na pamiątkę. W sumie kto czyta tego bloga? 5-10 osób? Myślę nad założeniem bloga o moich zainteresowaniach, bo z blogowania nie mam zamiaru zrezygnować po prostu chciałabym blogować o czymś bardziej rzeczywistym a nie ciągle o jednej grze. A co do kanału? Nie mam internetu na komputerze i nie mam jak nagrywać i blogować. Co mam dodać? Niedługo podejmę decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. tragiczny nagłówek ....
    To wygląda jak z ani zielonego wzgórza tylko w negatywnej wersji .
    Czyli do bani . / Proszę o publikację po za tym nie ma nic złego w mym komentarzu . I jak odpowiesz że każdy ma inny typ to popatrz na to coś i sama stwierdz że ci sie nie udało wogólę .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, szkoda, to był jedyny blog na którym nie było postów ''usuwam bloga'', ''nie usuwam bloga'', ''kończę grę'', ''nie kończę gry'', i posty pojawiały się często...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jeszcze nic nie jest postanowione. Po prostu blog chwilowo zawieszony, wynika to przede wszystkim z powodu szkoły, bo teraz te poprawy i tak dalej.

      Usuń
    2. Widac nie znasz innych dobrych blogow. ;)

      Usuń
  5. ale sweet nila dopisuje sb anonimami wychwalając sie że coś zyskala XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam czasu na takie zabawy, ktoś napisze to odpisze i tyle.

      ...

      Usuń
  6. Oooh, szkoda :( Mam nadzieję, że wszystko wróci do normy. Trzymam kciuki! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Możliwe, że pod koniec czerwca wrócimy.

      Usuń
  7. Kiedy wracacie w dupie mam te dramy ma być AKI i nic więcej się nie liczy xdddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo wracamy z nowymi seriami i postami! ♥ Dostaniecie ode mnie nowy post o nowościach na Awatarii, więc się szykujecie :*

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.