wtorek, 8 maja 2018

Małe zmiany

Hejka.
Przyszedł maj, przyszła więc pora na zmiany. Dzisiaj  i wczoraj pracowałam nad zmianami nagłówka, były dwa pomysły jednak zdecydowaliśmy się na pierwszy z nich czyli Awatarki na wybiegu.
Początkowo nagłówek miał być w formie gifa, ale stwierdziłam, że bardzo by zacinało bloga. Ponadto jest dużo adminek i z nagłówkiem było trochę roboty.
Jako tła użyłam jednego ze studia fotograficznego. Z nim też miałam nie lada wyzwanie, bo musiałam zamazać moją postać, a do łatwych tego nie zaliczam (tymbardziej, że chciałam aby wszystko było dopracowane). Najwięcej pracy miałam ze zrobieniem każdej postaci. Musiałam poskładać części i zrobić jakieś ciekawe pozycje. Początkowo chciałam zrobić każdej ubranie, ale zrobiłam zaledwie dwa (Ani i Julii) i już mi się nie chciało, bo to zbyt pracochłonne (zrobienie jednego ubrania to około 30 minut). Więc skorzystałam z ubran ze strony Avatan Plus. I tak powstał właśnie nagłówek. Teraz zajmijmy się omówieniem. Od lewej mamy Anię i mnie, Emilkę. Wygląda to jakbyśmy się trzymały za ręce - zauważyłam to dopiero po zrobieniu nagłówka, ale uznajmy że Ania złapała mnie za rękę i gdzieś mnie prowadzi a ja nie wiem o co chodzi, haha. Na środku stoi Oliwia i Julia, Oliwia trzyma w rękach pieska i jednocześnie pozuje do zdjęć, a Julia po prostu stoi obok. Od prawej w czerwonej sukni mamy Olę, a obok niej jest Nikola która robi sobie selfie z Olą.
Chyba więcej tutaj do omówienia nie ma, więc przechodzimy do następnej rzeczy.

Tym razem chodzi mi o playliste. Nasza stara jest już przereklamowana i nudna, dlatego proszę was o podanie 3 dowolnych piosenek w komentarzu poniżej. Czekam na wasze propozycje!
Możliwe jest też, że termin walk na poduszki zostanie przeniesiony na piątek około 16 lub później.
Do zobaczenia.

12 komentarzy:

  1. yyy inny kolor skóry na twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolili jej się opalać w kaftanie bezpieczeństwa

      Usuń
    2. Założę się, że lepszego nagłówka nie zrobicie. ;)

      Usuń
    3. Bardzo śmieszne, haha. Zamiast pochwalić, to tylko hejtujecie. Ma inną skórę na twarzy, ponieważ Emilka nie miała naszych zdjęć bez ubrań tylko z ubraniami i wycięła głowy.

      Usuń
    4. to nie hejt !

      Usuń
    5. Dlaczego miałby chwalić coś, co mu się nie podoba?

      Usuń
  2. Young and Menace (Fall Out Boy)
    Calm Down remix (Krawella)
    Just like fire

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie jak dam cały dół z avatan plus i wkleje głowe to będzie na równym poziomie z tym nagłowkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy umiałbyś narysować takie ubrania jak ma adidas julka, bo nie sądzę.

      Usuń
    2. a może bym zrobił! nie znasz moich możliwości graficznych -,- i wgl nic nie mam do ubrań

      Usuń
    3. Jejku, nie kłóćcie się. Rosjanie często używają ubrań z Avatan i nikt im tego nie ma za złe. Więc ja też postanowiłam ułatwić sobie pracę i skorzystałam z ich sposobu. Jacob masz rację co do tych innych kolorów twarzy, muszę to poprawić bo nieestetycznie to wygląda...

      Usuń
  4. Miłość miŁosc w Zakopanem XD
    Ty mała znów zarosłaś XDDDDDD
    RAK XD

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.