piątek, 4 maja 2018

Julia poleca #1

Cześć!
Na wstępie tego posta mama dla was krótką informację. Wiem, że części z was podobały się moje eksperymenty które przeprowadzałam. Niestety ostatnio posty pisze do południa, lub w dni w które wracam ze szkoły dość wcześnie, a do eksperymentu muszę mieć kilku uczestników, a do południa... Mało osób jest na Awatarii i prawie, że wcale nie ma wydarzeń. Prawdopodobnie po prostu koniec z eksperymentami. Planuje wkrótce serie na zapisy związaną właśnie z takimi eksperymentami. Nie przedłużając przechodzę już do posta.

Postanowiłam stworzyć serię w której pokarzę wam rzeczy które moim zdaniem warto kupić, ponieważ ja osobiście kupiłam je jakiś czas temu i do tej pory regularnie ich używam i nie żałuje ich zakupu. Będą to nie tylko ubrania, ale i meble oraz sprzęty elektroniczne. Zacznijmy!

1.Kardigan "Lilia wodna"
Choć cena jest dość wysoka, ponieważ Kardigan kosztuje, aż 65 g to w żadnym stopniu nie żałuję jego zakupu. Pasuje praktycznie do każdej stylizacji. Kupiłam go na początku mojej rozgrywki czyli jakoś w 2015 roku. Wtedy kupiłam go tylko ze względu na to, że był modny. Teraz już coraz rzadziej go spotykam, lecz ja nadal go noszę, bo po prostu mi się podoba i potrafi naprawdę świetnie urozmaicić stylizację.

2.Avamobile
Zakupiłam go również na początku mojej rozgrywki. Jestem w ogromnym szoku, że chciało mi się zarobić, aż 140 złotych monet (Rozleniwiłam się w ostatnim czasie haha 😂). Wtedy byłam trochę uboga w srebrne monety i o wiele łatwiej było mi zdobyć złote. Postanowiłam, że kupie sobię po prostu samochód za złote monety. Zależało mi strasznie, aby mieć samochód, to było po prostu moje marzenie. Były to także czasy, że samochody dopiero trafiły do gry i był na nie ogromny szał. Nawet pamiętam, że niektórzy wozili do Kanionu za 1 prezent 😂. Mam go dość długo i również wcale nie żałuje tego zakupu. Podam też ciekawostkę, że tymi samochodami za złote monety łatwiej wygrywa się wyścigi niż tymi za srebrne.

To na tyle
/Julia

7 komentarzy:

  1. Popraw ''pokarze'' bo pisze się przez ż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ortografia reżi w oczy tak samo emotki post no nie należy do najciekawszych zwykły nudny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten samochod mam i tez nie wiem, jak mi sie na niego chcialo zarobic, a o kardiganie marzylam, ale nie chcialo mi sie na niego zbierac i go nie mam 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie nudy na tym blogu... Tyle administratorek a posty pojawiają się co kilka dni i to takie beznadziejne. Przy takiej liczbie osób na blogu nowy post powinien się pojawiać codziennie. Wiem że jest szkoła, obowiązki, ale jeśli ktoś zgłasza się na redaktora na blogu to powinien zastanoeić się czy uda mu się pogodzić wszystkie obowiązki i po paru dniach mu się nie znudzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego typu posty sobie życzysz?

      Usuń
    2. Nie chodzi mi o to, że ja chcę żeby ktoś coś napisał na odczep się żeby tylko było (jednak kilka adminek tak robi) tylko aby niektóre osoby przemyślały czy słusznie zgłosiły się na bloga jeśli teraz nic nie robią lub takie beznadziejne posty.

      Usuń
    3. Dobrze, przekażę im to. Teraz też jest kilka osób na urlopie dlatego też nie ma postów. Ale dziewczyny obiecały, że już w czerwcu będą pisać częściej.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.