wtorek, 8 maja 2018

Nowa aktulizacja na rosyjskiej Awatarii. Dużo nowości! Sprawdź sam!

Witam, witam!
Jak spędziliście majówkę? Myślę, że dobrze ja ją spędziłam, ponieważ odpoczęłam od nauki oraz szkoły, ale szybko zleciało. Jak u was pierwszy dzień po tak długim weekendzie? U mnie tragicznie. Nauczyciele panikują, że nie zdążymy zrobić książki do końca roku, a dużo zostało dni, więc muszę się teraz dużo uczyć, dlatego to jest spowodowane tak rzadkim pisaniem postów z mojej strony. Myślę, że mi wybaczycie oraz przeczytacie ten post do końca, ponieważ naprawdę stworzyciele gry się napracowali, i to jak! Zapraszam!

1. Nowe komplety ubrań.
Zacznijmy od dziewczyn, ponieważ mają pierwszeństwo. Dodano (jak zawsze) dwa komplety. Na naszą Awatarie nadal i nadal nie dodali nic. Smuci mnie to, ponieważ administatorzy gry obiecali nam poprawę, a dostajemy to samo co mieliśmy.

Na pierwszy rzut oka pojawiają nam się ceny. Szczerze, to dla tych co mają dużo g, to naprawdę będzie mały wydatek. Widzimy dwa komplety w cenie powyżej 100 G. Nie przekraczają one 200 G, oraz są tutaj buty za S.

Na początku omówimy komplet luzacki, a mianowicie ten za 158 g. Moim zdaniem jest on bardzo ładny - dla każdego coś fajnego. Każdy znajdzie chociaż jedną rzecz, w której się zakocha. W moim przypadku jest to plecak Panda  ♥. Jest on bardzo przesłodki. 

Cennik:
Bluzka z łapką i sercem - 37 G
spodnie z dziurami - 33 G
narzuta - 22 G
buty ze skarpetkami - 30 G
plecak panda - 36 G

Jedyne co na zdjęciu, to nie widzimy plecaka Panda, tutaj macie zdjęcie.

Prawda, że jest przesłodki? ♥

Wracajmy do tematu. Drugi komplet jest dla bardziej dorosłych graczy, ale nie zawsze. Idealny jest on dla nauczycielki do szkoły. Wyróżniają się tutaj bardzo czarne spodenki, aczkolwiek już niedługo lato, a naprawdę piękne komplety z tymi spodenkami można stworzyć.

Cennik:
sweter z czerwoną muszką - 37 g
czarne spodenki - 27 g
czarne okulary - 19 g
buty - 7590 s
rajstopy czarne - 31 g

2. Nowe rzeczy w Salonie Piękności.

Dodano dla dziewczyn 2 nowe pary oczu, dwie nowe pary ust, dwie pary nowych piegów oraz pieprzyków, oraz dwie nowe pary brwi.


Pierwsza para oczów (jak dla mnie) nie jest zbytnio ładna. Są skośne, wyglądają jak oczy wampira. Dodatkowo cena jest dla mnie przerażająca, 15 G za takie coś, ughh... Drugie oczy moim zdaniem wyglądają jak dwa wycięte kółka, za przeproszeniem. Cena jest w miarę dobra, jak za takie oczy.





Dodano nam również dwie pary brwi. Jak dla mnie są one bardzo zadziorne. Co się stało z prawą brwią, że ma dwie kreski? Nie chcącą ją ścieli? Dodatkowo ta cena, strasznie pojechali, aż 7 g za brwi! Drugie brwi są dla jakieś foszki. Dobrze, że kosztują 1 g.
Pierwsze usta są w miarę do zniesienia, ale czemu takie krzywe. Nie wiem co stworzyciele tych rzeczy mają w głowach, ale to nawet ładne nie jest. O cenie nie wspominajmy, dobrze? Drugie usta są okropniejsze od poprzednich! Chyba jakieś operację musi Awatar brać, żeby mieć takie usta. Oceniam na nie.

Dodano do nas również wyczekiwane ,,piegi''. Są naprawdę ładne. Na pewno dla jakiegoś rudaska by przypasowały. Szkoda, że aż taka cena 13 g. Przecież g nie rosną na drzewie. Dostaliśmy również pieprzyk za 4 g. Nie ma co tutaj się wypisywać, ale dla niektórych osób naprawdę przypadnie do gustu.

Ostatnią rzeczą co dostaliśmy w klinice piękna, to... Dwa nowe makijaże. Są one bardzo w stylu Rosjanów, dlatego Polakom mogą się nie spodobać, aczkolwiek mogą się niektórym spodobać.
Pierwsze brwi są za s. I to chyba, wsumie dobrze, że nie za g. Jest tutaj widoczny strasznie styl Rosjanów, czyli mocny makijaż. Drugie za to mamy cienie za 2 g. Są one narysowane skośnie.

Dodano również nowe funkcję do telefonów. Od teraz możemy sprawdzić kto z naszych znajomych jest online na telefonie, oraz dodano nowe gadżety do telefonu.


Do zobaczenia! 

18 komentarzy:

  1. Zmienili takze nagrody za zalogowanie. ;)
    /D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie mają Rosjanie... Gdyby na Polską Awatarie wszystko tak regularnie dodawali to zapewne byłoby więcej graczy, ytberów i bloggerów, no ale niestety można sobie pomarzyć o tym, bo Polscy moderatorzy mają gdzieś Polską Awatarię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj jak robiłem kupę to przez chwilę myślałem, że AKI mi w toalecie pływa.

    (nie ma tu wulgarnych słów, więc opublikuj)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakiś żart, czy suchar bo nie rozumiem o co w nim chodzi.

      Usuń
    2. Pojechane xdd

      Usuń
  4. AKI to jedyny blog, który nie miał upadków typu "koniec bloga" i są na nim regularnie i najczęściej ciekawe posty. Nila szacun, że grasz tyle w Awatarię i nadal masz ochotę pisać dla nas posty. To AKI powinno zgarnąć najlepsze nagrody w plebiscytach chociażby za wytrwałość. Jestem dosyć mocno związany z tym blogiem i dziwnie by było gdyby tego bloga nie było, chyba przyznacie rację. Po prostu lubię tego bloga, wchodzę tutaj często i gdyby nie on, polska Awataria byłaby dla mnie nudna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgodzę się z tobą. Może przesadą jest to, że Awataria bez AKI była by nudna, no ale jednak czegoś by mi brakowało. Taka pustka by była...
      Czytam AKI już ponad 3 lata i ciągle widzę coś nowego, a ty nowy w progach? ;)

      Usuń
    2. Odnoszę wrażenie, że pisał to ktoś z ekipy AKI.

      Usuń
    3. To odnosisz złe wrażenie. Na blogu nie ma chyba chłopaków, a ja piszę w rodzaju męskim prawda? Tak, bo oczywiście gdy ktoś napisze kilka miłych słów, to od razu jest to podejrzane. Na pewno ten blog ma zwolenników... A ja mogę podać sobie z anonima bo obejmuje mnie ochrona danych osobowych racja.

      Usuń
    4. Według mnie słownictwo przypomina trochę styl osób z RA, ale piszą z anonima bo się wstydzą przyznać. Mam swoje źródła. /Narcystyczna ^

      Usuń
    5. Dziękujemy za miłe i mniej milsze komentarze. Jak napisał to ktoś z ekipy AKI to miło z jego strony, a jeszcze milej jeżeli napisał to jeden z czytelników. Cieszy nas, że czasami potraficie napisać coś miłego, zamiast ciągle krytykować. Pozdrawiamy.

      Usuń
    6. Dlaczego ktoś udaje Narcystyczną? Ten komentarz nie pasuje do jej stylu.

      Usuń
  5. Mam pytanie, czemu wiele osób podszywa się pod narcystyczną? Nawet nie macie odwagi z własnych 'anonimów' pisać? 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam o tych strojach. Jak zwykle niezawodne AKI! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet moga byc te ubrania, ale bywaly lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby ktoś chciał o tym wiedziec, zagrał by w rosyjską. ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.