poniedziałek, 2 października 2017

Taka sytuacja! #14

Hej.
Jak wam minął poniedziałek? Ja uważam, że minął mi szybko (zapewne za sprawą dwóch kartkówek) i przyjemnie. Jak na razie tragedii (czyli sprawdzianów co chwila) nie ma. A wy?
Dzisiaj post dotyczący naszej legendarnej serii Bekowo TV, czyli Taka sytuacja!
Tak szczerze to materiały na tego posta zbierałam z dwa, trzy miesiące. Nie łatwo w jeden dzień znaleźć tyle śmiesznych sytuacji... Ale zaczynajmy!
 Na pierwszy front trafia nasza gwiazda, której imienia nie będę tutaj wypisywać. Po poziomie w grze można wywnioskować iż jest to lewus.
Kolejny paszport należy do... właśnie do kogo? A ram zam zam a ram zam zam ugi bugi bugi ram zam zam!
Bohaterką ostatnich dni jest zuzia #, nie wiem dlaczego w nicku ma hasztag ale nie będę wnikała. Ostatnio stworzyłam wydarzenie, w którym prosiłam o V.I.P.-a (hahah kto by dał, a jak ktoś chętny to na nk). Zauważyłam że ktoś jest w moim domu, więc poszłam. Kliknęłam na inny pokój i tam ją spotkałam. No i resztę już znacie (zdjęcie powyżej).
Jeżeli niektórzy nie kumają o co chodzi w tym zdjęciu, to lepiej dla nich. Co te dzieci w dzisiejszych czasach wyprawiają...

Niee, nie... nie pytajcie mnie dlaczego wstawiłam tutaj zdjęcie byłego papieża... (oczywiście żart nie miał na celu nikogo obrazić)
Ktoś spotkał już cesarzową? Nowa hierarchia na polskiej Awatarii. Od kiedy Chińczycy znają język polski i od kiedy grają w Awatarię? 😱
To wydarzenie rozwala system! Już ja kiedyś chciałam założyć restaurację (wydarzenie) Bon Apetit!
Ale przyznam - niezły pomysł!!!


Widzieliście może gdzieś Pasztetową? Bo jak nie to tak ona wygląda. Przyznam, że pomysł na nick jest bardzo oryginalny. A wy?
Przejdźmy teraz do części ocenzurowanej.
 Chyba każdy zdaje sobie sprawę z tego, dlaczego wycenzurowałam te napisy. No, no to ok. Ale nie rozumiem ludzi, dlaczego takie nicki w ogóle nie są blokowane? Na prawdę, dno...
A o tym już nie wspomnę, rozumiem że ktoś chciał być cool mając taki nick. No ale bez przesady, co nie? A co wy o tym myślicie? Podobają wam się takie nicki i zachowania? Czy któryś ze screenów was rozśmieszył? Piszcie w komentarzach!
Do zobaczenia.
Emilka ♥

3 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.