poniedziałek, 9 października 2017

Emilia - ''urlop'' do 22.10.2017

Hej!
Ten post będzie krótki i świeżo informacyjny. Otóż jak w tytule pisze - biorę dwutygodniowy ''urlop''. Dlaczego w cudzysłowie? A dlatego, że podczas tego urlopu ogarnę i szkołę i będę w weekendy przygotowywać dla was rzeczy takie jak: gazetka blogowa, ranking youtuberów, tajemnice imion i...
I IMPREZKĘ HALLOWEENOW'Ą! Tak! Wreszcie mam zamiar zrobić imprezkę blogową na Facebooku! Ale zanim co do czego to jeszcze pomyślimy z adminkami (o ile uznają mój pomysł) co i jak. A więc wracam do was 22 października. 
Do zobaczenia!
Emilka ♥ 

7 komentarzy:

  1. Pff znowu na NK zlot

    OdpowiedzUsuń
  2. A no tak! Przecież obiecywałam na Facebooku. Dobrze, że przypomniałeś/aś.

    OdpowiedzUsuń
  3. w naglowku "POSTY CODZIENNIE" mhm... nie ma juz od 4 dni ;";

    //Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ja mam nastepny tydzien zawalony kartkowkami musze sie uczyc a nie wiem co z adminkami. Dlatego też mam urlop. Zmienie nagłówek.

      Usuń
    2. Nikt nie jest idealny. Ciekawe czemu Ty masz tak mało postów. Lepiej idź na Hastag Awatarii.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.