środa, 4 października 2017

Ciekawe wnętrza #1

Hejka!
Dzisiaj przechodzę do Was z nową serią, gdzie będę pokazywała pokoje godne polecenia i naprawdę bardzo ładne. Ostatnio przeszukując internety znalazłam parę ciekawych pokoi,które skradły mi serce.
Tak się prezentuje pierwsze z wnętrz, jak widać króluje biel. Nie jest to pokój jakoś bardzo drogi, ale też nie jakiś bardzo tani, co może się wydawać Dwie rzeczy są za g : płytki oraz  puchaty dywan, oczywiście zamiast niego można dodać za srebro, ale według mnie ten jest lepszy. Jaki to pokój? Ciężko stwierdzić, chociaż wydaję mi się, że może to być salon lub garderoba, gdyż widzimy dużo szaf, chociaż pewnie one są dodane tylko do ozdoby. No dobra, teraz pokażę Wam, jak to wygląda cenowo:

  • Tapeta monochromatyczna ( szara) - 150s
  • Szara płytka - 7G
  • Futrzany dywanik - 21G
  • Półkoliste okna x4 -2000s
  • Wazony 'Kawaler' x4 - 5100s
  • Białe kanapy x2 - 1900s
  • Szklany stolik -1050s
  • Zestaw biurowy 'Kawaler' - 1000s
  • Szafy na ubrania x10 - 9000s
                                          Razem: 28G 20200s
Myślę, że nie jest to kosztowne wnętrze i bardzo mi się podoba. To tyle w tym poście, do zobaczenia, papa!
          /Taylor

                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.