wtorek, 31 października 2017

Poradnik: Jak wykonać własne tło ombre?

Hejka.
Dziś pokażę Wam jak wykonać własne tło ombre. O ile się nie mylę jest to kilku kolorowe tło. Jednak głowy sobie nie dam odciąć. Jeżeli chcecie zrobić sami takie oto tło róbcie wszystko to co ja w tym poradniku.
1. Otwieramy obrazek w PaintToolSai.
(Wielkość obojętnie jaka)
2. Na warstwie numer 1... 
Narzędziem zwanym ''Ink Pen''
Rysujemy kolor jeden z kolorów, który ma się znajdować na naszej pracy.
3. Rysujemy kolejne kolory, które mają być na takowym tle.

4. Kiedy nałożymy już ostatnią warstwę kolorów...
Z pomocą narzędzia ''Blur'' ustawionego na 160 rozmazujemy nasze tło!
5. Powinno Wam wyjść coś podobnego do tego...
6. Jednak mnie wiem jak resztę, ale nie zadawala mnie taki efekt, dlatego nakładamy kolejne warstwy aby poprawić pracę.
I ponownie rozmazujemy ^^
(Przepraszam, za te szare paski)
Ja stworzyłam oto takie tło. Każde jest niepowtarzalne i to się liczy. Nie wyszło mi zbytnio piękne, ale mówi się trudno. Mam nadzieję, że Wam wyjdzie lepsze. To już na tyle, trzymajcie się i hej!
//Olka xx

3 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.