poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Poranne informacje na szybko!

Witajcie!
Pewnie widzieliście już posta Pauliny...
Tak, odeszła z bloga - no cóż jej wybór.
Przyczyną jest szkoła, jak zwykle - ale myślę, że nikt już nie odejdzie z powodu szkoły.
Zawsze sobie wmawiam! NA WSZYSTKO JEST CZAS!
 
Mam kilka dobrych informacji i jedną złą, kończą się wakacje !!! :(
I teraz powiem, że zmieniłyśmy nagłówek z Julką - ale, jeszcze dziś potrwają prace techniczne na blogu. Możliwe, że cały dzień lub dwa, postaram się stworzyć niepowtarzalny wygląd bloga od nowa! Nie jestem w tym dobra, ale dam z siebie wszystko! :D
Oczywiście o tematyce szkolnej! :) (ale tak serio to '':('')
 
Kolejna informacja!
Możliwe, że Dominik wróci na bloga!
Postanowiłam dac mu drugą OSTATNIĄ szansę - dałam mu zadanie:
• masz wykonać przykładową gazetkę blogową oraz dodać krótki opis! :)
Myślę, że ogłoszenia wyników już dziś!
 
A tak przy okazji! Wymyśliłam nową zabawę, która niebawem pojawi się na blogu.
A i jeszcze jedno - co do tego nagłówka.
Możliwe, że zacznę go robić jutro.
To zależy od tego, czy Dominik zostanie na blogu! :)
 
~EmiRuda MCA ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.