piątek, 5 sierpnia 2016

Ciekawy temat #6 - Top... najlepsze! :d

Witajcie!
Przepraszam PO RAZ KOLEJNY ZA NIEOBECNOŚĆ, ale już od następnego tygodnia postaram się dodawać 3 posty regularnie!
Dzisiaj nietypowy post, będziemy oceniać i wybierać!
Mam kilka zdjęć, podzieliłam je na kategorie!
 
KATEGORIA PIERWSZA!
Najdziwniejszy nick dnia!
Krzesimir? Nie rozumiem... XD
Troche dziwne imie, rzadko spotykane.
 
KATEGORIA DRUGA
Najlepsze fotki blogowe dnia!




Pozdrawiam dziewczyny! Jesteście super! :D
 
KATEGORIA TRZECIA!
Wygląd dnia - dziewczyny.


Bardzo podobają mi się te wyglądy, takie na bogato! :D
Co o nich myślicie?
 
KATEGORIA CZTERY!
Wyprzedaż dnia!

Na nk jeszcze tego nie ma, ale na Facebooku?
Prosze bardzo!
- 30 GOLDÓW!
Sporo co?
 
KATEGORIA PIĘĆ!
Wygląd dnia - chłopaki!


Najlepsze wyglądy, które dziś spotkałam.
Mi się podobają! A wam? :D
 
To na tyle! Już w poniedziałek Awataria, a rzeczywistość! Mam już gotowy rysuneczek! :D
Pozdrawiam!
~Youtuberka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.