sobota, 20 sierpnia 2016

Bekowo TV #7 - Co się dzieje na Fejsie?!

Hejka!
Dzisiaj szukałam artykułów na ten właśnie post!
To co znalazłam? DZIWNE NICKI, GWAŁCĄCE TYGRYSKI I INNE TEGO TYPU... XD
Dobra zacznijmy od chłopaków:
Ten kolega chce TYLKO BABE, po nicku można się domyśleć... XD
Naprawdę ciekawe... nie powiem.

Ten kolega poluje na SEXY BABY.
Mraóó! *u*
Zobaczcie na te nicki dziewczyn!
Ta koleżanka SZU CHŁOPAKA, myślę że już wkrótce odnajdziesz tego jedynego! :D
Pozdrawiam i życzę powodzenia w poszukiwaniach!

Witam, mam na imię JÓZEF i jestem dziewczyną?
Czyżby czasami nie pomyliła ci się płeć??? :P
A teraz jeszcze dziwniejsze zachowania Awatarów!!! XD
Jak wy myślicie? Czy psy i koty grają w Awatarię?
Bo po tym zdjęciu wydaje mi się, że jednak grają.
Ten słodki piesek ma na imię Marysia! ;3
Marysia chodzi po skwerze i szczeka sobie na ludzi. O.o
A teraz? No ... co teraz? TYGRYSKI!
Chciałam zrobić sobie z nimi #selfie, ale nie wszystkie tygryski były chętne... :(
Ale te tygryski były niegrzeczne! Gwałcili i drapali ludzi na ulicy! o.o
Co się tu dzieje?
Hahahahahahahah!
Na Fejsie też śmiesznie! ^_^
 
~EmiRuda MCA
 
 
 
Powyższy post, został stworzony tylko i wyłącznie w celach humorystycznych. Nie chcemy obrazić powyższych osób, na zdjęciach. Ale jeżeli są jakieś problemy, to już nie nasze tylko wasze - bo to wy zachowywaliście się śmiesznie! (w humorystycznym sensie) ^o^
Pozdrawiamy! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.