niedziela, 28 sierpnia 2016

Awataria Ania Awataria spotkanie z widzami.

Wiem, Dawno mnie nie było.Ale pisałam o tym w roku szkolnym...raczej też będzie mnie mało, wiecie nauka jest NAJWAŻNIEJSZA.
Nie miejcie dla mnie za złe :*** kocham was! <3
30 Sierpnia o godzinie 16:30, dokładnie jest SPOTKANIE Z WIDZAMI!
JEŚLI CHCECIE BYĆ?SPOKOJNIE,DLA WSZYSTKICH ZNAJDZIE SIĘ MIEJSCE :* JEST OGÓLNIE FAJNA ATMOSFERA, BĘDĄ GRY, BĘDZIECIE MOGLI MI ZADAWAĆ RÓŻNE PYTANKA <33 WYDARZENIE ZE ZŁOTĄ GWIAZDKĄ "ANIA AWATARIA WIDZ" OD THE BEST SUKO <3 TO JA! I ZAPRASZAM BARDZO SERDECZNIE MOJE MORDKI.
PAMIĘTAJCIE ŻE TO CO MAM CZYLI TE PRAWIE 700 SUBSKRYBCJI MAM DZIĘKI WAM ;C KOCHAM WAS!
Bądźmy silni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.