wtorek, 2 sierpnia 2016

KONKURS

Eloszka mordy!!!! Robię konkurs (tylko ja) gdzie można wygrać pocztówki z Chorwacji!  Co trzeba zrobić?!
1.Wyślij mi dowolną kartkę z napisem"I love Awataria"+ Swojego ulubionego Youtubera nagrywającego Awatarię (nie musi być nikt z naszej Ekipy, aczkolwiek może być.)
2.Wyślij mi to na Pocztę o nazwie "Konkurs ‪#‎Chorwacja‬"na email: ewelinka1111@interia.eu
3.I Dodaj zdjęcie w załącznik i wyślij!
Dni zgłoszeń do: 07.08.16r(Najładniejsza Kartka(mogą byś rysunki aby był napis I Love Awataria z dopisem swojego ulubionego Youtubera)
1 Miejsce- Pocztówka,kubek z napisem Ania Awataria (Tak mam taki bo mi Wujek zrobił 8) )
2 Miejsce-Pocztówka z Chorwacji,skarpetki z Pandą ^o^
3 Miejsce-Pocztówka z Chorwacji,Czekolada z Chorwacji 
Mam nadzieję.Że będą super prezenty!:)
Pamiętajcie wyjaśniam jeszcze raz po krótsze :
Robisz zdj Kartki "I Love Awataria " a na dole piszesz swojego ulubionego Youtubera nagrywającego Awatarię  Email na górze podany /\
WYNIKI KONKURSU JUŻ 10 SIERPNIA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.