czwartek, 25 sierpnia 2016

Aktualizacja! Nowe ciuszki! :D

Hej! Hej! Hohohoh !
Witajcie!
Wiem, że były już DWA posty o nowych strojach, ale chce jeszcze coś dodać na ten temat!
Otóż stroje są z dziedziny ''ANIME'', jak sama nazwa wskazuje w rubryce ''KOMPLETY'', na naszej Awce. :3
Dziewczyny dostały 2 komplety:
Ale! Jeżeli są to stroje ''ANIME'', to postanowiłam odnaleźć odpowiednie anime do tych strojów!
Niestety udało mi się znaleźć anime, tylko do tego drugiego, fioletowo- czarnego stroju.
Zobaczcie sami! Czy nie jest chociaż TROSZKĘ podobna?
Hm... moim zdaniem jest podobna! ;3
Okej!
Teraz stroje dla chłopaków!
Zobaczcie:
Są trochę tańsze od naszych. :D
Niestety nie udało mi się odnaleźć odpowiednika w anime. :/
Może niektórzy pamiętają? Kiedyś, chyba w marcu? Nie wiem, bo niestety mnie to ominęło.
Było kilka kompletów, które po paru minutach zniknęły! o.o
Niektóre osoby na szczęście zdążyły coś kupić i teraz wszyscy, no może nie wszyscy - niektórzy pytają się co to za stroje i skąd oni je mają!?
Znalazłam w internecie 3 fotki strojów dla dziewczyn, których nie ma w grze, ale na 100% już wkrótce się w niej pojawią!
 

Moim zdaniem są bardzo ładne!
A najlepsze jest to, że niektóre dodatki są za S, czyli srebro i do tego są bardzo tanie!!!
Spójrzcie na ten strój na samym dole.
To także odpowiednik to anime. Można łatwo to rozpoznać po bluzce. :D 
 

Myślę, że to na tyle.
Oczekujcie jeszcze dziś postów z mojej strony!
~EmiRuda MCA ;3 (hm.. musze wymyślić nowy podpis..)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.