niedziela, 27 września 2020

♥ Q&A, odpowiadamy! ♥ CZĘŚĆ DRUGA

 


Atena 11 września 2020 15:40

[W] opiszcie siebie w trzech słowach.

Akame: 

Spokojna, nieśmiała, opanowana

Leviatan:

Dziwna, zmienna, leniwa


gdybyscie miały wybrać jeden film/ksiazke która odzwierciedla wasze życie, co to by było?

Akame:

Wojownicy

Leviatan:

Nie natrafiłam na taką jeszcze. 

z jakimi postaciami z ksiazek/filmów się identyfikujecie?

Akame:

Akame z mangi Akame ga kill! po prostu lubię tą postać.

Leviatan:

Runa Yomozuki z Kakegurui

macie takich ludzi, którzy są dla was autorytetem, którymi inspirujecie się w życiu?

Akame:

Nie.

Leviatan:

Nie lubię brać przykładu z innych ludzi.

za kim tesknicie z dawnej awatarii?

Akame:

Za starymi znajomymi, którzy już nie grają.

Leviatan:

Była dwójka takich osób. 

macie jakąś fobię?

Akame:

Nie.

Leviatan:

Raczej nie

jesteście wierzący? wyznajecie jakaś religie? jaki macie stosunek do Boga/innych wierzących?

Akame:

Wierzę w Boga. Tolerancyjna jestem.

Leviatan:

Niby wicca, aczkolwiek jest to bardziej skomplikowane. Jeśli chodzi o innych, to toleruje naprawdę wiele rzeczy.

jakie jest wasze zdanie na temat polskiej polityki (xD)?

Akame:

Nie interesuję się polityką.

Leviatan:

Jeszcze miesiąc temu myślałam, że premierem wciąż jest Beata Szydło,  więc moja wiedza o tym, co obecnie się dzieje w rządzie jest naprawdę nikła. 

ulubiona postać z mangi/anime?

Akame:

Akame z Akame ga kill! i Asuna ze Sword Art Online.

Leviatan:

Midari Ikishima z Kakegurui

nalezalyscie kiedys do haremu?

Akame:

Nie.

Leviatan:

Nie raz

do szkoły ubieracie się elegancko czy raczej sportowo?

Akame:

Normalnie, sportowo.

Leviatan:

Chodzę głównie w obcisłych spódniczkach, ale nie wiem, czy można to nazwać eleganckim.

jak to na was wpływa że piszecie na najpopularniejszym polskim blogu o awatarii?

Akame:

Cieszę się, że ktoś nas czyta. To daje mi siłę do dalszej pracy na blogu.

Leviatan:

Raczej nie wpływa. 

macie jakieś sposoby na brak weny?

Akame:

Patrzę na stare posty z AKI i wznawiam jakąś zapomnianą serię. Zazwyczaj pomysły przychodzą mi jak zasypiam.

Leviatan:

Modlić się o jakiś pomysł do Boga.

lubicie dzem morelowy?

Akame:

Wole jabłkowy, ale zakładamy że nie lubimy dżemu morelowego.

Leviatan:

Only kiwi i agrest.

ulubione owoce?

Akame:

Pomarańcz i marakuja.

Leviatan:

Maliny

czym jest dla was milosc?

Akame:

Silnym uczuciem bliskości drugiej osoby, wiesz że komuś na Tobie zależy.

Leviatan:

Chęcią posiadania jakiejś osoby na własność i otrzymywania od niej tyle uwagii oraz czułości,  ile tylko będzie się potrzebować. 

Merylin 11 września 2020 18:03

moje pytania do was obydwu;

Czy chcesz mieć dzieci w przyszlosci?

Akame:
Raczej tak.

Leviatan:

Nie

Czy dążysz do celu po trupach?

Akame:
Czasami.

Leviatan:
Raczej tak

Herbata czy kawa

Akame:
Herbata.

Leviatan:
Herbata.

Na jaki koncert chcialybyscie pojechać?

Akame:
Taco Hemingway.

Leviatan:
Nie lubię skupisk obcych ludzi, więc na żadny nie jadę. 

Plakalas kiedyś że szczęścia?

Akame:
Prędzej ze śmiechu i to często. xd

Leviatan:
Nie spotkał mnie ten zaszczyt

Wierzysz w duchy?

Akame:
Tak i nie.

Leviatan:
Wierzę 

Ulubione ciasto? ��

Akame:
Tiramisu.

Leviatan:
Leśny mech

jakie języki umiesz?

Akame:
Polski. Uczę się angielskiego.

Leviatan:
Polski, niemiecki, a uczę  się  angielskiego,  francuskiego. Możliwe,  że za jakiś czas dojdzie łacina.

O której godzinie chodzisz spać i o której wstajesz???

Akame:
Teraz? Chodzę spać w godzinach nocnych 2-7 rano i wstaję o 10-12.

Leviatan:
1 - 2 w nocy, a wstaje koło 6.

Ile macie wzrostu?

Akame:
Nie pamiętam coś blisko 170.

Leviatan:
Coś koło  1,70

Oglądacie lub polecacie jakieś seriale?

Akame:
Ja z babcią oglądam Więzień Miłości. XD
Wspaniałe Stulecie najlepszy serial był.

Leviatan:
Dynastia, Shadowhunters, The Society i może The Alist.  

Jaki masz kolor ścian w pokoju?

Akame:
Pomarańczowo-zielone.

Leviatan
Białe

Jakiej firmy macie komputer/laptop?

Akame:
MSI.

Leviatan:
Asus

Lubisz wf, co miałaś z wf?

Akame:
Nie lubię, bo ciągle w siatkówkę graliśmy. NIENAWIDZĘ SIATKÓWKI. Piątkę na koniec.

Leviatan:
Nie trawię zbędnej aktywności fizycznej,  chamskich nauczycieli, którzy dziwią się,  że człowiek jest zmęczony po 60 minutach biegu, a sami siedzą wygodnie na ławce oraz oceniania za to w jakim stopniu wsportowany ktoś jest. Miałam niemieckie 3 na koniec. 

ulubiony przedmiot?

Akame:
Matma.

Leviatan:
Przerwa

Jak myślisz Kim jest hejter? zwykła osoba czy kims innym?

Akame:
Jaki hejter? Zazdrosna osoba.

Leviatan:
Nie znam

Jak poradzić sobie z krytyką?

Akame:
Krytyka jest w porządku, a hejt to ja mam w czterech literach. Ignorować hejt.\

Leviatan:
Zależy.  Opinia ludzi, którzy są  dla nas totalnie obcy niepowinna w żadnym stopniu wpływać na nasze życie.  Wystarczy ją strzepnąć, niczym drobinki kurzu z ramienia. Natomiast uwagii osób, które coś znaczą powinny być brane pod uwagę,  tylko jeśli  osoba, której ta krytyka dotyczy zgadza się  z jej twierdzeniem.  Zmienianie się pod innych jest słabe. 

Co chciałabyś w sobie zmienić?

Akame:
Żebym była bardziej rozmówna.

Leviatan:
Nic. Jestem jaka jestem i tak jest dobrze.

lato czy zima?

Akame:
LATO.

Leviatan:
Zima.

gdzie bylas 3 godziny temu? (wiem że czasem głupie pytania ale skłaniają do myślenia xd)

Akame:
Na dworze, miałam gości.

Leviatan:
W łóżku. 

Jakie jest twoje zdanie na temat afery goldowej?

Akame:
Wina stoi po obu stronach.

Leviatan:
Trzeba umieć korzystać  z okazji. 😉 

jakie jest twoje zdanie na temat dramy z kwitnąca wisienka?

Akame:
Ona nic do mnie nie miała, to ja też nic do niej nie mam.

Leviatan:
Nie lubię, gdy ktoś wypisuje  nieprzyjemne rzeczy na osoby, które lubię, podczas gdy sam nie jest idealny. Mimo wszystko obecnie nie mam nic do Alex,  choć przyznaję  - nie zawsze tak było. 

bylas za granicą?

Akame:
Bo to nie raz. Co dwa lata gdzieś latam za granicę na wczasy. Jeśli Cię to zainteresuje to byłam na Lanzarote, w Bułgarii, w Czechach, w Pradze, na Maderze, w Istambule (Turcja).

Leviatan:
Niemcy, Cypr, Chorwacja, Bułgaria,  Słowacja  Turcja, Egipt.

Jaka pogodę lubisz i jaka jest dla ciebie optymalna?

Akame:
Ciepło lubię. Nienawidzę zimy.

Leviatan:
Deszcz i chmury.

podajesz ludziom z awatarii social media z reala czy masz opory?

Akame:
Tak podaję.

Leviatan:
Podaję 

chcialabys być obrzydliwie bogata?

Akame:
Tak.

Leviatan:
No jasne 

chcialabys poznać przyszłość czy przeszłość?

Akame:
Przeszłość, bo jestem ciekawa jak żyli moi przodkowie.

Leviatan:
Za dużo wiedzy o przyszłości jest szkodliwie,  więc  wybieram przyszłość.


Nicolas 11 września 2020 18:39

1. Czym jest dla was szczęście?

Akame:
Takim stanem kiedy mam dobre samopoczucie i nie chcę, aby ta chwila się skończyła. Najczęściej dzieje się to na początku wakacji oraz w święta Bożego Narodzenia i Sylwestra. Kocham ten klimat, wtedy jestem naprawdę szczęśliwa.

Leviatan:
Nie wiem, nie chcę na to odpowiadać 

2. Gdybyscie miały możliwość spotkania i rozmowy z jakimiś historycznymi postaciami, kto to by był i dlaczego?

Akame:
To trudne pytanie, bo historia nie należy do moich ulubionych dziedzin. Z jakimś królem Polski np. Jadwigą lub Kazimierzem Wielkim. To by było ciekawe doświadczenie.

Leviatan:
Chciałabym poznać Nostradamusa,  żeby móc wyciągnąć od niego całą tą wiedze. To bardzo majestatyczny człowiek i myślę, że znaleźlibyśmy wiele tematów do rozmów. 

3. Macie naturę buntowniczek czy trzymacie się zasad?

Akame:
Zależy od sytuacji, buntuję się kiedy coś jest mi nie na rękę lub jest nie w porządku - coś żałosnego. Nienawidzę też, kiedy ktoś coś mi wpycha na siłę.

Leviatan:
Nienawidzę sztywnych reguł.  Nie stosuję się  do tych, które uważam za bezsensowane,  co niestety zdarza się dość często 

4. Jaką umiejętność chciałybyście mieć?

Akame:
Jeżeli chodzi o zwykłą umiejętność to byłaby to zdolność do idealnego rysowania wszystkiego lub szybkiego zapamiętywania informacji. Superumiejętność to teleportacja lub zdolność latania.

Leviatan:
Chciałbym mówić wszystkimi językami świata.

5. Czy jest coś czego żałujecie?

Akame:
Tak, ale tylko w wirtualnym życiu. W realu nie zrobiłam niczego, czego bym żałowała.

Leviatan:
Codziennie popełniam pierdyliard błędów, których mogłabym  żałować, ale jednak każda porażka to doświadczenie,  a tego żałować  nie można. 

6. Pierwsza przeczytana manga?

Akame:
Akame ga kill!

Leviatan:
Naruto.

Akame: 
1. Czy afera z Julcią wpłynęła jakoś na Twoje zaufanie do innych ludzi, np. Leviatan?
Nie wiesz jak bardzo.
2. Skąd pomysł na awataryjny Instagram?
Staje się to coraz popularniejsze, z tego co zauważyłam dużo osób je zakłada. Chciałam też chwalić się moimi przeróbkami.
+ pytanie bonusowe: jak podobało się na ślubie? (XD)
Było super!


Anonimowy 12 września 2020 10:28

Co sprawia wam największą radość?

Akame:
Jak dostanę coś, czego pragnęłam od dawna.

Leviatan:
Kiedy pani od niemca zachoruje...

Skąd nazw aki?

Akame:
Wymyśliła ją Natalia, która również pisała na blogu i była grafikiem.

Jaka dramę z Awatarii najbardziej pamiętacie?

Akame:
OŁ JEA! oraz Valide.

Leviatan:
Żadna nie utkwiła szczególnie w mojej pamięci. 

Najlepszy klub?

Akame:
Anioły i demon. [AiD]


Leviatan:
160 i tsc

wies czy miasto?

Akame:
Wieś.

Leviatan:
Miasto. Lubię to uczucie,  kiedy nie wiem co kryje się w głowach tych wszystkich osób przechodzących obok mnie.

cola czy pepsi?

Akame:
Pepsi.

Leviatan:
Cola

Co myślicie o lgbt?

Akame:
Nic. Nie udzielam się.

Leviatan:
Jak najbardziej popieram.

Emilka:
Wrócisz na fb?
Raczej nie.
Lubisz rysowac? Jeśli tak to pokażesz jakieś rysunki z reala?
Tak i jasne, że pokażę.







Anonimowy 12 września 2020 13:12

Wolisz oglądać wschody słońca czy jego zachody?

Akame:
Zachody.

Leviatan:
Zachody. Pokazują,  że nic nie trwa wiecznie i dają motywację, żeby nie niszczyć chamsko wrogów,  a poczekać  aż zginą śmiercią naturalną jednocześnie nie brudząc nam rąk. 

Jaka masz markę telefonu?

Akame:
Samsung.
Leviatan:
Samsung

Czym kierujesz się wybierając przyjaciół?

Akame:
Szczerością, dobrymi intencjami i zaufaniem do drugiej osoby.

Leviatan:
Sercem

Chcielabys poznać datę swojej śmierci?

Akame:
Nie.

Leviatan:
Nie

Lubisz eventy na awce?

Akame:
Tak.
Leviatan:
Lubię jeśli nie są bezsensowane jak ten z łopatami

Najnudniejszy serial lub film jaki oglądałaś?

Akame:
Nie oglądam nudnych seriali...

Leviatan:
Na Niemieckim oglądałam jakiś o krawcu, którego tytułu nie pamiętam. 

Spotkalas kogoś z awatarii w realu?

Akame:
Nie.
Leviatan:
Tak.

Oszukalas kiedyś kogoś na Awatarii?

Akame:
Może kiedyś jak byłam młoda i głupia.

Leviatan:
Tak. Robiło się oszustwa na vipy i fontanny, jak było się dzieckiem...

Ulubiona bajka z dzieciństwa?

Akame:
Epoka Lodowcowa.

Leviatan:
Koralina i tajemnicze drzwi

Anonimowy12 września 2020 13:47

[W]
Jakie jest najbardziej wkurzające pytanie, które zadają ci ludzie?

Akame:
Mogę prosić o dowód (osobisty)? XD
Chodzi o to, że ludzie myślą że jestem młodsza po wyglądzie.

Leviatan:
Kiedy po wagarach nauczyciele pytają, kiedy w końcu przyniosę usprawiedliwienie...

Gdybyś był skazany na śmierć, o jaki ostatni posiłek byś poprosiła?

Akame:
Słodycze jakieś pewnie.

Leviatan:
Chleb z masłem i ketchupem.

Jaki jest według ciebie najprzyjemniejszy zapach?

Akame:
Benzyny.

Leviatan:
Mojej poduszki.

Jaki jest twój ulubiony sposób tracenia czasu?

Akame:
Nic nie robienie.

Leviatan:
Ja nie tracę czasu.

Wierzysz w życie pozaziemskie?

Akame:
Tak.

Leviatan:
Wierzę 


Jaki był najlepszy prezent, jaki kiedykolwiek dostałas?

Akame:
Laptop na osiemnastke, a także teleskop.

Leviatan:
Ametysowa szczotka od przyjaciela. 

Czy jest coś, co wszyscy kochaja, a ty nie przepadasz?

Akame:
Disco polo? xD

Leviatan:
Imprezy. 

Jak wyglądałby twój idealny pokój/dom?

Akame:
Ja bym chciała zrobić sobie na strychu taką dużą przestrzeń z oknami w dachu oraz takie łóżko na środku i balkon.

Leviatan:
Ciemna nora w środku lasu.

Gdybyś miała być zwierzęciem, to jakim?

Akame:
Smoki się liczą? A z takich realnych to wilkiem, albo jakimś orłem.

Leviatan:
Sowa śnieżna bądź lis


Jakie ludzkie nawyki najbardziej cię wkurzaja?

Akame:
Nie mam pojęcia. Kiedy ktoś mnie lekko szturchnie (znajomy) i od razu przeprasza jakby mi krzywde zrobił. Jak ktoś mi wpycha jedzenie na siłę, chociaż odmawiam.

Leviatan:
Chyba żadne. 

Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?

Akame:
Japońskiego.

Leviatan:
Hebrajskiego, co w przyszłości zamierzam uczynić. 

Jak często przeklinasz? XDDDD

Akame:
Mam zasadę, że nigdy nie przeklinam w obecności dorosłych 30+. Wśród przyjaciół to co chwile. xD

Leviatan:
Przy rodzinie nie, a przy innych to różnie bywa.

Jakbyś wydała milion złotych, gdybyś wygrała?

Akame:
Na gry i kupiłabym sobie wszystko, co bym chciała.

Leviatan:
Chciałabym w jakiś sposób zdobyć oryginalne wersje pradawnych grymuarów, co z milionem na koncie mogłoby się udać. 

Masz jakieś przezwisko/pseudonim w szkole?

Akame:
W gimnazjum miałam Esiu.

Leviatan:
Nie mam.

Jaka piosenka opisuje twoje życie w największym stopniu?

Akame:
Nie mam pojęcia... może któryś  z singli Taco Hemingway.

Leviatan:
Nie ma takiej.

Chciałabyś przenieść się do lat 80,90? Co do wtedy było dobre, a co jest lepsze dziś?

Akame:
Nie chciałabym... nie interesuję się tym i nie wiem, może teraz jest lepszy świat - zaawansowany technologicznie.

Leviatan:
Nie kręci mnie to jakoś. 

Co myślisz o przyjaźni damsko męskiej?

Akame:
Nic dziwnego. Zwykła rzecz.

Leviatan:
Przyjaźń jak przyjaźń. 

Jesteś osobą bardziej duchową czy religijną? A może ani ta ani ta?

Akame:
Duchową.
Leviatan:
Moje wyznanie to dla mnie pasja i hobby.

Pisałaś kiedyś pamiętnik?

Akame:
Tak, mam ich kilka.
Leviatan:
Nigdy

Człowiek zasługuje na drugą szansę?

Akame:
Tak.
Leviatan:
Każdy na taką zasługuje. 

Jakby wyglądało twoje niebo/piekło?

Akame:
Jak w książkach fantasy, jakieś demony i anioły walczące między sobą w jakiś klanach.

Leviatan
To zależne od mojego nastroju. Ciężko coś takiego sobie wyobrazić. 


Chciałabyś być sławna?

Akame:
Nie wiem, nie za bardzo.
Leviatan:
Jeśli zrobiłabym coś wielkiego to tak.

Czego nie wie o tobie większość ludzi?

Akame:
O tym co myślę, kiedy idę spać. To ściśle tajne.
Leviatan:
Czasem mam wrażenie,  że siedzą w mnie dwie osoby. Jedna to miła,  symaptyczna dziewczyna, zawsze chętna do pomocy, a druga to jej spaczona, egoistyczna wersja.

Masz jakieś tematy tabu?

Akame:
Nie.
Leviatan:
Nie rozumiem ludzi,  którzy boją się jakiś tematów. 

Masz jakieś "guilty pleasure"? XD

Akame:
Nie powiem, bo nie wiem. 
Leviatan:
Nie zdradzam takich rzeczy byle komu

Jaki masz najdziwniejszy nawyk?

Akame:
Kolekcjonuje wszystko, np. układam coś kolorystycznie albo jak byłam mała to dopasowywałam miśki niedźwiadki do miśków niedźwiadków, żyrafki do żyrafek etc.
Leviatan: 
Często w poniedziałek rozbijam z premedytacją jakieś naczynie na szczęście

Czy to prawda twoim zdaniem, że na awatarii naprawdę było lepiej?

Akame:
KIEDYŚ to były świetne czasy, teraz te kluby wszystko zniszczyły i w ogóle ludzie poodchodzili i jest mała fekfencja.
Leviatan:
Teraz jest lepiej, a przynajmniej dla mnie. Możliwe,  że jest to spowodowane poznaniem świetnych ludzi, których w tamtym czasie nie znałam. 




2 komentarze:

  1. A potem w Polsce jest sytuacja jaka jest jak nie interesują się mlodzi polityką... pozatym to brak patriotyzmu i wiedzy ogolnej. Spoleczenstwo jest oglupione...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie, są osoby co się interesują przecież. Mnie totalnie to nie kręci i nie interesuje, ale słucham głosu mojej rodziny w tych kwestiach i chodzę na głosowania.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.