poniedziałek, 7 września 2020

♥ Kolorowe stylizacje ♥ WYNIKI ZABAWY POSZUKIWACZE SKARBÓW


Cześć!
Dawno mnie tutaj nie było, zanim zaczniemy to serdecznie zapraszam do udziału w naszym konkursie - do wygrania jest kupon VIP. Niedługo kolejny mini konkursik, mam nadzieję że wymyślę coś ciekawego. Na chwilę obecną nie będzie zabaw na zapisy, jeszcze odniosę się do Poszukiwaczy Skarbów - niektórzy uczestnicy nie udzielili się w zabawie, a więc zostają zdyskwalifikowani. Słuchajcie moi drodzy, ja nie będę się pięć razy upominała, zapisując się zgadzacie się na zasady i bierzecie odpowiedzialność za wybory. To nie było takie trudne napisać zwykły komentarz z wyborem zwierzaka. Zwycięzcą drugiej serii Poszukiwaczy Skarbów zostaje...

Nicolas!
Gratuluję, proszę o kontakt i zachęcam do udziału w innych zabawach na blogu. Napisałam wyżej, że nie będzie zabaw przez jakiś czas - miałam na myśli serie, które ciągną się dłuższy czas. Teraz zajmę się raczej takimi zabawami na jeden post. Niedługo coś wymyślę i będziecie mieli okazję wygrać trochę srebra, a może VIPa...
Czerwień jako temat przewodni
 Stylizacja z użyciem czerwonych stylizacji, którą stworzyłam już jakiś czas temu i kurzyła się ona bezczynnie w folderze. Pora wykorzystać materiały na posta. Po jakimś czasie stwierdziłam, że te buty tak średnio pasują do całej stylizacji. Jestem wielką fanką tej sukienki, świetnie komponuje się ona z czerwonymi elementami.

Złoto i fiolet
 Wykorzystanie rzadko używanej sukni było strzałem w dziesiątkę. Dodatki w kolorze złotym oraz tanie buty za srebrne monety. Czemu nie? Rzadko używane elementy, czyli bransoletki nadają stylizacji charakterku. Ogółem zauważyłam, że bransolety są bardzo rzadko używanym przez dziewczęta elementem ozdobnym. Może warto do nich wrócić?

Brązowo tu!
 Stylizacja w kolorach brązu. Użyłam tutaj butów z eventu, ale równie dobrze można je zastąpić czarnym lub innym tańszym zamiennikiem. Tak samo z okularami Dama-pilot. Tutaj taka stylizacja na szybko, jednak jest ona ciekawa - podoba mi się w niej połączenie spódnicy z rajstopami.

Żółty i złoty!
Znowu w stylizacji użyto rzadkiej sukienki. Ciekawym elementem są brązowe rajstopy z eventu, a jako zamiennik można użyć rajstop ze zdjęcia wyżej lub zrezygnować. Stylizacja podoba mi się ze względu na połączenie kolorystyczne, świetna stylizacja do kategorii top model, jak również jako strój wyjściowy.
Wybaczcie, że post jest taki krótki. Ostatnio nie mam zbyt pomysłów na posty, jakoś wena mnie opuściła. Nie mam pojęcia jak będzie z październikiem, posty będą pojawiały się coraz rzadziej, myślę że niebawem otworzymy nabory.


2 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.