niedziela, 13 września 2020

♥ Q&A, czyli odpowiadamy na pytania! ♥ CZĘŚĆ PIERWSZA

 

Anonimowy10 września 2020 16:57

Akame:

1.Jaki kierunek studiów?

Inżynieria odnawialnych źródeł energii.

2.Masz chłopaka/dziewczynę?

Nie.

3.Jaką miałaś średnią na koniec roku?

Około 4,5.

4.Z czym wiążesz swoją przyszłość?

Jeszcze za wcześnie na to, najpierw muszę rozpocząć studia, aby później myśleć o przyszłości. Na chwilę obecną nie jestem w stanie tego precyzyjnie określić.

Leviatan:

1. Skąd pomysł na bycie czarownicą?

To trochę skomplikowane. Nie było tak, że z dnia na dzień postanowiłam wywrócić swoje życie do góry nogami. Wydaje mi się, że zaczęło się od pracy domowej z religii, na której mieliśmy przygotować coś związanego z naszymi ,,aniołami stróżami''. Podczas odrabiania tego zadania, natknęłam się na kanał youtube pewnej kobiety, która wyjaśniała jak pracować z energią anielską. Bardzo spodobało mi się to i obejrzałam jeszcze kilka innych filmików jej autorstwa. Okazało się, że identyfikuje się jako czarownica wyznająca mieszankę kabały  oraz  kilku innych religii. Od tamtej pory zaczęłam intensywaniej zgłębiać takie mistyczne tematy, bo nie ukrywam  - zainteresowało mnie to. W pewnym momencie zdałam sobie sprawę, że to w co wierzę i co robię znacząco różni się od tego, co poznać możemy na lekcjach religii. W ten właśnie sposób zostałam wiccanką, wyznającą zasadę ,,Każdy Bóg to oblicze jednego Boga, a każda Bogini to twarz tej samej Bogini.''  Praktykować zaczęłam trochę później, aczkolwiek  sama nie jestem pewna, w którym momencie dokładnie się to stało.

2. Jak poznałaś się z Nicolasem?

Z Nicolasem poznałam się będąc w haremie valide, podczas gdy on prowadził swoje cesarstwo jako cesarz Temir. Razem z rudowłosą sułtanką robiłyśmy napady na jego pałac, a później wyzywałyśmy go w pałacowych komnatach. Jak widać  z nienawiści potrafi narodzić się miłość.

3. Słyszałem że grasz w lola więc jaką postać najbardziej lubisz?

Fabularnie Annie, a w rozgrywce Ahri.

4. Ulubiony serial?

Wiele takich jest, ale chyba najbardziej przypadł mi do gustu ,,Shadowhunters''.

Anonimowy 11 września 2020 14:44

kiedy wreszcie zamkniecie aki?

Każdy blog będzie miał swój koniec, ale AKI nadal jest czynnym blogiem i mam nadzieję, że potrwa to jeszcze długo.

Anonimowy 11 września 2020 15:10

Akame:

1. Gdzie idziesz na studia? Jaka specjalizacja?

Idę na Politechnikę (miasta wolę nie podawać). Specjalizacja podana w pierwszym pytaniu.

2. Dlaczego akurat tak?

Ogólnie chciałam iść na jakiś kierunek związany ze zwierzętami, ale teraz ten kierunek jest na czasie i postanowiłam zaryzykować. Mają na to wpływ też inne czynniki, ale to moja prywatna sprawa.

3. Przyjaznisz się dalej z Serendipity?

Jasne! ♥

4. Jaki masz kolor włosów w realu?

Ciemny brąz.

5. Co z kanałem? jeśli nie chcesz nagrywac o awatarii to mozna taki zyciowy kontent? znasz się na montowaniu więc miałoby to szanse bytu.

Jestem osobą, która nienawidzi swoich zdjęć, a więc z filmami byłoby to samo. Od czasu do czasu wrzucam jakiś filmik, kiedy wpadnę na jakiś głupi pomysł.

6. Masz kontakt nadal z dawnymi autorami AKI? Jeśli tak, to z kim?

Ola, Julka (Kradnę Renty), Violka, Zuzia  (Tygrysica), Kamil... ale nie rozmawiamy ze sobą.

7. lol vs awataria?

Kiedyś byłaby to Awataria, ale gra podupadła w moich oczach przez brak aktualizacji. Na League of Legends aktualizacje są praktycznie co dwa tygodnie i co chwilę nowe eventy, więc wybieram Lola.

8. Dlaczego grasz w awatarie? co cię tu przyciąga? co ci się podoba?

Awataria towarzyszyła mi od dzieciństwa, jestem do niej bardzo przywiązana. Chodzi o znajomych, a także o ten cały klimat dram i w ogóle. Lubię też ciuszki na Awce. xD

9. Subiektywnie twoja największą zaletą?

Jestem żartownisiem, ale w odpowiednich sytuacjach potrafię być poważna. Jestem spokojna i trudno wyprowadzić mnie z równowagi. Staram się być dla każdego miła, nie ważne czy jest wrogiem, czy przyjacielem.

10. Największa wada?

Jestem strasznie nieśmiałą osobą, bardzo trudno jest mi przełamać i wdać w konwersację z nowo poznanymi ludźmi. Żeby mnie rozkręcić to musiałbyś mnie zagadać, jestem strasznie małomówna. Ogólnie jestem dziwna, boje się że powiem coś głupiego i wyjdę na idiotkę.

11. ulubiona potrawa?

Naleśniki z Nutellą.

12. Masz jakieś marzenie?

Pracować w Riot Games. xD Nie no żartuję, nie mam tak szczerze. Kiedyś moim marzeniem było latać, pierwszy lot samolotem mam już dawno za sobą.

13. Kogo lubisz słuchać, podaj wykonawców, płyty i piosenki.

Taco Hemingway, król. Ogólnie Eskowe klipy, jakaś muzyka Pop i rapsy - Bedoes, Mata...

14. jesteś bardziej introwertyczka czy ekstrawertyczka?

Patrząc na dane to wychodzi mi introwertyk.

15. za kim z showbizesu awataryjnego nie przepadasz/nie przepadalas?

Nie powiem.

16. Jaki masz kolor oczu w realu?

Zielone.

17. Ulubione anime?

Za trudne pytanie. Dobra niech będzie Demon Salyer.

18. Ulubione mangi?

Akame ga kill!, Śmiech na końcu świata, Anohana, Powóz Lorda Bradleya.

19. Gdzie kupujesz mangi?

Na Manga Store.

20. Reaktywujesz kronikę wspomnień?

Nie, bo bez sensu to był blog. Zapraszam na Wattpada, tam są wszystkie historie z bloga.

21. Spotkalas się w końcu w realu z Julką (Seren)?, bo niedawno pisalas chyba że macie to w planach

Koronawirus wszystko zepsuł. Na pewno nastąpi ta chwila.

22.Czujesz/czułaś się kiedykolwiek tu rozpoznawalna? mialas jakaś sytuację?

Czułam, dawniej to co chwilę jakiś fanów spotykałam. Teraz to już inna bajka.

23. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś na Awatarii i w realu?

Na Awatarii? Tam to ciągle się odwala jakieś głupie akcje. W realu jak byłam mała, koleżanka namówiła mnie aby wypisać na środku ulicy wyzwiska na taką laskę i potem jej mama to zobaczyła i kazała nam to zmywać (miałam wtedy z 7 lat). Zmywałyśmy to liściami. XDD

24. Wie ktoś jeszcze z reala o blogu, twojej działalności i YT czy to twoja słodka tajemnica?

Moja mama, wujek, kuzynki, kuzyni, koledzy, przyjaciele i ogólnie cała klasa w gimnazjum wiedziała i w liceum też. Początkowo w liceum niektórzy się ze mnie śmiali (głównie z kanału na YT), jeden kolega powiedział, że mnie podziwia za tą pomysłowość i kreatywność, i że to fajna sprawa. Potem wszyscy zapomnieli, ogólnie jakoś na tym nie ucierpiałam i nie kryje się z tym. Każdy ma swoje hobby.

25. Czym jeździsz do szkoły?

Samochodem jeździłam rano, a wracałam autobusem.

26. Rower czy rolki?

Rolki.

27. Ulubione książki?

Teraz mam fazę na Wojowników (o tych klanach kotów), koleżanka mi pożyczyła - to jest genialna seria! Kocham ją! Niedawno moja ulubiona autorka Paulina Hendel wydała ostatni, 5 tom Żniwiarza i to była wtedy moja ulubiona książka. Bardzo lubię też książki Morgan Rice.

28. fantasy czy romans?

Fantasy.

29. znasz jakąś inną Emilke oprócz ciebie?

Tak poznałam Emilkę w Busko-Zdroju. Ogólnie mało jest Emilek w mojej okolicy, chyba ja jedynie.

30. Ulubiony napój?

Herbatka zielona.

31. Co bys zrobila gdybys poznala datę własnej śmierci i okazaloby się że to niedługo?

Trudne pytanie, pewnie bym coś odwaliła - nie chodziłabym do szkoły lub zrobiła wszystko, aby do tego nie doszło.

32. masz rodzeństwo?

Nie!

33. jakie imię dałabyś chłopcu, a jakie dziewczynce(tzn. jakie ci się podobają?)

Wszystkie są ładne, ale nigdy nie nazwałabym dziecka Stanisław, Władysław, Czesław, Zdzisława i tym podobne. Dla mnie to takie babcine imiona.

34. masz jakiegoś zwierzaka? jeśli tak, to jak się zowie?

Dwa szczury dumbo; Yumi i Yuki. Dwa psy: Szarik i Reksiu. Dwa koty: Lonia i Pusia, a do tego kot sąsiada Filemon.

35. jakie masz obecnie stosunki z Julcia?

Niby nic, a jednak czarna chmura wisi. Ja tam Julcie lubię, ale czuje że ona mnie nie lubi (poblokowała mnie wszędzie i mnie ignoruje).

36. Który blog ma twoim zdaniem potencjał?

Magiczna Awataria, Awataria - Nasz Kochany Świat, Plejada Awatarii, Spotted:Awataria... 

37. Ulubiony smak lodów?

Marakuja.

38. Ulubiony kanały na yt

Gimper.

39. #teamHawajska czy nie? XD

Może być hawajska.

40. ulubiony sklep odzieżowy?

Sinsay i był taki fajny sklep chyba NewYork albo TXM nie pamiętam.

41. Jak mają na imię twoi najbliżsi przyjaciele z reala i z internetu?

Julka, Adam, Ola, Magda, Dawid, Bartek, Weronika...

42. jaka fryzurę nosisz w realu?

Kite zawsze nosze, bo nienawidzę jak mi włosy włażą w twarz jak jem. XD

43. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?

Dziadostwa, mam na myśli to, że jak z kimś się umawiam to ma być umówione, a nie że w ostatniej chwili osoba mówi, że jej nie będzie, lub nie przychodzi/nic nie mówi. To mnie tak wkurza, że AHHH...

44. Co cenisz w ludziach?

Szczerość.

45. Co urzekło cię w chińskim koku? :D

Oryginalność, podobał mi się i chciałam się wyróżniać - nikt wtedy nie nosił tej fryzury.

46. Z czego jestes najbardziej dumna w realu albo tu?

Zdałam mature.

47. Co sądzisz o sytuacji z koronawirusem? Obostrzenia były potrzebne?

Były potrzebne. Denerwują mnie stare baby co chodzą bez maseczek w sklepach i upierdliwi ludzie, którzy nie przestrzegają zasad na różnych placówkach, np. u mojej mamy w pracy facet raz ją zaczął wyzywać, bo kazała mu maseczkę założyć (chore!).

48.Masz chłopaka/crusha?

Nie.

49. gdzie chciałabyś mieszkac?

Tu gdzie teraz mieszkam, ładna okolica. Jest wiele pięknych miejsc na świecie.

50. Jak ci poszła matura?

Dobrze. Bałam się, że nie zdam z polskiego - miałam najlepszy wynik z polskiego.

51. Słyszałam że dobrze sobie radzisz z biologią? Masz jakieś rady dla mnie, bo ledwo zdalam w tym roku xD

Mieliśmy panią, która bardzo szybko dyktowała. Ja zawsze pisałam w czystym zeszycie, a następnie bardzo ładnym pismem przepisywałam wszystko do zeszytu w kratkę (używałam kolorów, rysowałam ołówkiem). Podczas tego przepisywania bardzo dużo rzeczy wchodziło. Potem wystarczyło, że raz przeczytałam i już pamiętałam wszystko. Ważne jest używanie kolorów, podkreślanie ważnych rzeczy itp. wtedy jesteś dobrze zorganizowana i wiesz co gdzie jest. 

Anonimowy 11 września 2020 15:26

Leviatan:

1. wiem że mieszkasz w Berlinie. W czym z twojej perspektywy Polska jest lepsza niż Niemcy i odwrotnie?

Mentalność w Niemczech znacznie różni się od tej w Polsce. Ludzie są tu znacznie bardziej tolerancyjni, ale zarazem zimni. Może wyjdę na rasistkę, ale znacznie bardziej wolę spędzać czas ze swoimi polskimi znajomymi, niż tymi niemieckimi. Po prostu mało kogo tu lubię, mam to zakodowane w podświadomości. Do dobrych stron mieszkania  w Niemczech zalicza się to, że znacznie łatwiej jest tu coś osiągnąć i raczej mało kto kończy w przyszłości na ulicy.

2. chodzisz do zwykłej szkoły, gdzie mówicie po niemiecku, czy chodzisz do jakiejś szkoły dla polskich uczniów?

Chodzę do zwykłej szkoły, w którym posługuję się językiem niemieckim. Nie spotkałam jeszcze żadnego polaka, który chodziłby do polskiej szkoły w Niemczech.

3. Co jest najtrudniejsze?

Nie wiem, czy jest taka rzecz.

4. Co cenisz w ludziach?

Lojalność i honor.

5. Czego nie tolerujesz w ludziach?

Fałszywości i patrzenie na innych poprzez uprzedzenia.

6. Ulubiony artysta/kogo lubisz słuchać?

Nie mam ulubionego artysty, słucham głównie AMV z anime.

7. Ulubiony film?

Chyba titanic.

8. Czego lubisz słuchać?

AMV z anime.

9. Wymień imiona najważniejszych dla ciebie osób z reala i z awy.

Każdy może poczuć się zawarty w odpowiedzi na to pytanie.

10. Dlaczego zgłosiłas się na aki?

To była spontaniczna i nieprzemyślana decyzja

11. Co pociąga cię w religiach, magii i okultyzmie, wiem, że to ciekawe, ale chcę poznać twoje zdanie?

Jeśli chodzi o religię to chyba to, że każda przedstawia świat w jakiś odmienny sposób. Dzięki zgłebianiu wiedzy o poszczególnych religiach, mogę w pewien sposób zajrzeć do głów jej wyznawców i zrozumieć w jaki sposób postrzegają świat. Natomiast  magia i okultyzm to duchowy rozwój, pozwalający porozumieć się ze swoim wewnętrznym ja. To tak jak z tymi religiami... Pozwala zrozumieć otaczający nas świat i samego siebie, a poza tym buduje charakter.

12. Jak ludzie reagują na twoją "dziwna"- z ich punktu widzenia pasje? Nie spotykałas się z oskarżeniami że jesteś "opętana"?

Różnie. Moja rodzina uważa to głupotę, która z czasem mi przejdzie. Czasami starsze pokolenie twierdzi, że coś mnie opętało, aczkolwiek przyznam się - śmieszy mnie to i często celowo poruszam  przy nich ten temat, ażeby to poobserowoać jak się miotają.  Stara szkoła uważała to za ciekawe i nawet przeprowadzali ze mną rytułały podczas sabatów, a obecna raczej ma w to wywalone.  Nie obchodzi mnie jednak opinia innych - sama wiem kim jestem.

13. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

Bardziej zauroczenie, niż miłość.

14. Jaki masz kolor włosow w realu?

Kasztanowy, czasem mieni się na rudawo.

15. dlaczego akurat nick Leviatan? to potwór i demon ale wiąże się z tym jakaś głębsza historia?

Od zawsze czułam jakieś silne powiązanie z żywiołem wody, jestem ze znaku ryb. Kiedy usłyszałam imię ,,Leviatan'', a chwilę później dowiedziałam się, co jest jej (Leviatan to żeński demon) domeną - poczułam, że to do mnie pasuje... Tak też zostało.

16. Za kim z show biznesu nie przepadasz, a kogo szczegolnie lubisz?

Lubię każdego.

17. Co lubisz jeść?

Żelki.

18. Jakie masz największe marzenie?

Zwiedzić podziema Watykanu i przeczytać kryjące się w tamtejszej bibliotece księgi.

19. Czego w sobie nie lubisz?

Tego, że czasami zbyt mocno i szybko się do kogoś przywiązuje, a potem go tracę.

20. Co w sobie lubisz?

Wiele rzeczy, trudno wybrać jedną.

21. wolisz sernika z rodzynkami czy bez?

Nie lubię sernika.

22. W jakich klubach bylas?

Mysterious Club, Kościół Buny, Atypowi, 160 i The Society.

23. Co sądzisz o Hurrem?

Kobieta zmienną jest. Raz ją lubię, raz jest nieznośna... Mimo wszystko ją szanuję.

24. Ulubiony sklep odzieżowy?

Nie lubię chodzić po sklepach odzieżowych, więc raczej nie mam ulubionego.

25. Jaki masz kolor oczu i włosów? Jaka masz fryzurę w realu?

Mam zielone oczy, a włosy zazwyczaj spinam w kucyk, bądź zostawiam rozpuszczone.

26.robisz g kontami czy przez id?

Przez id, bo jest szybciej.

27.Czy wprowadzenie klubów na awatarie było dobrym pomysłem?

Tak, każdy lubi przynależać do jakiejś ,,organizacji'', a dodatkowo dzięki klubom poznałam wiele wspaniałych ludzi.

28. Co robisz w czasie wolnym jeśli chodzi o real?

Piszę sporo RP i chodzę do lasu, aby przytulać drzewa.

29. Ulubiony przedmiot szkolny?

Przerwa.

30.jakie kanały oglądasz na YT?

Po drugiej stronie, Mystery TV, Ajerkoniak, Karolina Anna, Planeta faktów i kilka kanałów ASMR.

31.Masz rodzeństwo? Jeśli tak, jak ma na imię i ile ma lat?

Mam ośmioletniego brata.

32. mieszkasz w Berlinie od urodzenia czy nie.

Od czterech lat.

33.jakie anime oglądasz?

Dużo, ale najbardziej lubię Kakegurui, Tokyo Ghoul, Death Note, Kuroshtsuji i Citrus.

34. Jakie mangi są twoimi ulubionymi?

Opowieści o białeś księżniczce.

35. Co sądzisz o Akame? uwazasz ja za surowa szefowa i boisz się jej czy raczej jako dobrą przyjaciółkę i starsza koleżankę po fachu?

Akame to moja senpajka i jeśli coś mi nie odpowiada, to wyjaśniamy to sobie w sypialni.

36. Największe autorytety w życiu?

Joker i Dumbledore.

37. Jakie imiona dla chłopca i dziewczynki ci się podobaja?

Cheyenne dla dziewczynki, a Dorian dla chłopca.

38.jakie miałaś Nicki na awatarii?

Sekret...

39. Co sądzisz o nicolasie? Co cię w nim denerwuje/a co u niego cenisz?

Wiele rzeczy w nim cenie, to wierny i oddany przyjaciel. Potrafi słuchać, doradzić i zawsze obdarza opieką, nawet wtedy jeśli mówi mu się, że to niepotrzebne. Czasem się sprzeczamy, ale i tak go kocham.

40.nie miałaś kiedyś ochoty odejsc z gry?

To normalne, że nie? 

41. pizza vs kebab?

Kebab, ale to też zależy od nastroju.

42.gdzie chcialabys mieszkac?

Na tą chwilę w Japoni, albo Szkocji.

43. chcialabys przeniesc się w czasie do jakiejs epoki, np. do haremowej Turcji?

Salem rok 1692 - wygarnęłabym wszyskim jakimi są idiotami.

44. O co poszło w konflikcie że sragata?

To trochę skomplikowane i sama nie umiem na to pytanie odpowiedzieć.

45. jak bedziesz sławna raperka to pozdrowisz mnie w teledysku?

Oczywiście!





4 komentarze:

  1. 35. Co sądzisz o Akame? uwazasz ja za surowa szefowa i boisz się jej czy raczej jako dobrą przyjaciółkę i starsza koleżankę po fachu?

    Akame to moja senpajka i jeśli coś mi nie odpowiada, to wyjaśniamy to sobie w sypialni.

    XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Leviatana: musiałaś obejrzeć bardzo mało seriali, żeby uznać Shadowhunters za najlepszy XD Jedyne, co trzyma w nim poziom to aktorstwo niektórych osób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust w kwestii seriali.
      Czytałam całą serię darów anioła i kocham tą historię, więc to chyba nic dziwnego, że serial również mnie urzekł. Pytanie tyczy się MOJEGO ulubionego serialu, a nie tego czy jest on dobry w oczach reszty.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.