niedziela, 17 lipca 2016

Przepraszam za to że mnie nie ma... :(

Witajcie kochani! ...
Chcę wytłumaczyć tym, którzy dziwią się dlaczego mnie nie ma....
Wszystko jest na moim kanale, na YouTube...
Zaczęło się to 2 tygodnie temu, postanowiłam nie czekać! Pobrałam Camtasia Studio 8 z jakiejś nieznanej strony. Wiem, jak można być tak głupim? Zapomniałam o wirusach na nieznanych źródłach, boże! Ale to też wina antyvirusa bo go nie wykrył i nie wykrywa.... Potem weszłam na nk i Awe i wtedy pojawiła się dziwna reklama na dole ekranu.... Tak sie wkurzyłam....
Pamiętam, że leciał wtedy mecz Portugalia Polska, weszłam na kompa i na nk wpisałam hasło, login.... Biały ekran i TA CHOLERNA REKLAMA. Wkurzyłam sie tak cholernie omg. Poszłam spać. Następnego dnia znowu weszłam i to samo! Pobrałam AdBlocka, nic! Inny antyvirus tez nic! Poddałam sie.... Nie mogłam zasnąć bo mnie wlurzał FAKT ŻE NIE MOGE WEJŚĆ NA AWATARIE! I TAK SIE DZIEJE DO DZIŚ! NADAL MYŚLE CO Z TYM ZROBIĆ.....
GDY NIE MA AWATARII TO NIE MAM O CZYM PISAĆ NA BLOGU O AWATARII NIE MOGE NAGRYWAĆ NA KANAŁ! WSZYSTKO SIĘ WALI! :(
JESTEM ZAŁAMANA I JUŻ NIEKTÓRZY TWIERDZĄ ŻE ZCHACKOWALI MI KONTO ALE NA LAPTOPIE SIS WSZYSTKO DZIAŁA. JEST MI NIEWYOBRAŻALNIE SMUTNO I CAŁY CZAS O TYM MYŚLE..... TERAZ MAŁO WCHODZE NA KOMPUTER I TABLET BO MAM GOŚCI ITP.... ALE ZA TYDZIEŃ ZACZNE DZIAŁAĆ! OBIECUJE ŻE WRÓCE, A MÓJ POWRÓT NIE BĘDZIE ZWYCZAJNY !!! :)

~YOUTUBERKA

1 komentarz:

  1. Spróbuj historię usunąć bo ja też tak miałam :)
    PS. Jestem tu nową czytelniczką 😁

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.