czwartek, 28 lipca 2016

Ciekawostki ze świata Youtuberów Awatarii # 6,7 - Informacja

Witajcie!
W poprzednim poście wszystko wam wytłumaczyłam...
Przepraszam za 3 tygodniową nieobecność i przybywam tutaj do was z informacjami.
Otóż - najprawdopodobniej w poniedziałek oddaje komputer do naprawy! :)
Komputer i tak był już nieco popsuty...
A teraz mam dla was kolejne informacje!
Otóż zaczęłam grać na Facebooku!
To że mam tam 8 lvl, 500 komfortu i imege'u nie zniechęca mnie!
Ważne to abym nagrywała dla was!
I ostrzegam! Będę też nagrywać inne gry!
I będzie jeszcze już trwająca przerwa mojej nieobecności na blogu. :(

Jeśli uda naprawić się kompa- w co mocno wierzę, codziennie (oprócz niedziel) będę dodawać po 2 posty i po 1 filmiku co 2 dni!
Podoba się? ^^
O i oczywiście na moim kanale pojawił się pierwszy filmik z moim glosem!
Co o nim myslicie? Głupi? Fajny?  xDDD


~Youtuberka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.