piątek, 29 lipca 2016

Awataria, a rzeczywistość # 6,7,8 - Zaległości :D

Witajcie!
Powracam już dziś, wczoraj naszła mnie taka wena że ochoccho!!!
Teraz będę grała na Facebooku i szczerze mówiąc coraz bardziej podoba mi się Awataria na Facebooku. :)
Jedynym problemem jest mój lvl, i tym podobne...
Dobra! Dziś nadrabiamy Awatarię, a rzeczywistość z przed 3 tygodni! :)
A więc wczoraj wieczorem, w nocy rysowałam dla was rysunki z Awci.
Zaczęłam chyba o 21, a skończyłam o 23 - narysowałam 3 rysunki.
Zaczynajmy od 1 rysunku.
Ten rysunek przedstawia moją Awatarkę! :)
Mimika twarzy - przymruzone oczko i pokazany języczek. XD
Awatarka ubrana jest w top i spodnie '' MILITARY''. Ma na sobie bransoletę ''BŁĘKITNA GWIAZDA'', no i kolczyki srebrne kółeczka.
Teraz wymyśliłam sobie nowy styl rysowania - poprawiam cienkopisem, a potem jeszcze raz aby pogrubić linie i podkreślić cień.
Myślę, że po długiej przerwie od wszystkiego zaczęłam lepiej rysować. :D

A tutaj drugi rysunek!

Widzicie tego słodziaka? Wiecie kto to? :3
Misiuuu <33
Tak ten miś z Awatari, którego możemy zrobić w warsztatach.
Nie wyszedł tak samo jak ten oryginalny, ale jest jakaś podobizna.
Obok misia stoji koktajl ''KAWALER''.
Dziś nie bedę komentować mojej pracy, przekazuję to zadanie wam!
Napiszcie w komentarzach swoją opinię na temat powyższych rysunków.

3 rysunek, moim zdaniem najtrudniejszy ze wszystkich pokazanych.

Tak, a więc! Rysunek przedstawia głowę awatarki.
Ale bardziej skupiałam się na tej fryzurze. Tak to ta najnowsza za 40G o ile się nie myle.
Twarz jak to twarz nie wyszła jak w grze. Ale te włosy... myślę, że wyszły mi nawet spoko.
Wzorowałam się na Awatarce Julii w poprzednim wcieleniu! :)
Te włosy też nie są takie jak w grze, ale jest duże podobieństwo.
A wy?
Co myślicie na temat tych rysunków?
Wyraźcie swoją opinię w komentarzu! :)
A tutaj mam dla was sondę!
A i jeszcze jedno! Wycofuję serie ''Sondy'' ! :)
Myślę, że nie sprawia wam to problemu. :)
~Youtuberka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.