piątek, 29 lipca 2016

Ciekawostki ze świata Youtuberów Awatarii #8 - Najnowsze info

Znowu ja!
Jak nadrabiamy, to nadrabiamy! :)
Awataria, a rzeczywistość już zaliczona - teraz przyszedł czas na ciekawostki!
Zacznijmy od mojego kanału! :)
Dzisiaj nagrałam teledysk
Capitan Cities - Safe and Sound
Dziś dodałam aż 2 filmiki.
Wczoraj dostałam weny twórczej i postanowiłam, że nie będe czekać!
Pora działać!
Dzisiaj troszkę mi się nudziło i nagrałam kolorowanie na komputerze.
Drawing Awataria. XD
To taka moja nowa seria.

Dobrze, przejdźmy do kanału Ania Awataria.
Ania już prześcignęła mnie subami! :D
Po pierwsze na kanale Ani pojawiły się informacje.

Po pierwsze na kanale ani został usunięty najnowszy odcinek ''BEKA Z TYPA''.
Nawet nie wiadomo dlaczego...
Po drugie w połowie sierpnia na kanale pojawi się memories i kolejna beka! :)
Po 3, czy chcecie aby Ania Awataria nagrała challenge?
Po 4, nie będzie maratonu na jej kanale ponieważ dodaje i tak duzo filmików.
I 5 ostatnia informacja - Czy chcecie, aby na kanale pojawiła się jakaś parodia?
Chcecie dowiedzieć się więcej?! Wbijajcie na jej kanał. :)
Kolejny filmik.

Tutaj wszystko macie wytłumaczone. :)

Kolejny kanał to kanał Pantery Awatarii.

Ten filmik pojawił się niemalże 2 minuty temu.
Jak widać Pantera Awataria zaczęła nagrywać The Sims! :)
Na jej kanale pojawiła się również informacja o tym, że od poniedziałku będzie maraton filmów na jej kanale. Czy tak się stanie? Nie wiemy.
~Youtuberka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.