środa, 2 grudnia 2020

♥ Grudniowe zmiany 2020 ♥ [EDIT]

Witajcie!

Zima zbliża się do nas małymi krokami, tym samym coraz bliżej święta... coraz bliżej święta... Mimo, że zimy jako pory roku nie lubię, to święta kocham! Najlepszy klimat, to ten świąteczny. Ostatnimi czasy bardzo zaskoczył mnie nagły opad śniegu, niestety przez zmiany klimatyczne zamiast zimy - mamy słońce, chociaż tak, czy siak jest zimno. Na AKI - jak to co roku w grudniu - nadeszły wielkie zmiany. W dzisiejszym poście je sobie opiszemy. Jak widzicie mamy nowy nagłówek, nad którym pracowałam z Serendipity kilka dni. Efekt końcowy jest zadowalający, tym razem nie chciałam pójść na łatwiznę i wkleić z Avatana kilka elementów. Nasz nagłówek został przeze mnie narysowany w programie Paint Tool Sai. Wzorowałam się pewnym rysunkiem, podobnie było z włosami i ubrankami, które pochodzą z Awatarii. 

Zastosowałam tutaj ciekawy sposób - użyłam wielu kresek o różnych kolorach, co nadało zarówno czapce, jak i kurtce ciekawego efektu. W tym wydaniu nagłówka chciałyśmy przedstawić nieco magii, czego efektem jest tajemnicza kula trzymana przez naszą postać. Nie lada wyzwaniem było dla mnie narysowanie dłoni trzymającej kuli, ale historię tego, w jaki sposób mi się to udało znajdziecie w tym poście

Oprócz tego zmianom uległ napis Czytaj dalej, a także nasze podpisy (chociaż mam uczucie, że jeszcze je zmienię). Koniecznie dajcie znać, co sądzicie na temat naszego nowego nagłówka. ♥






Ostatecznie zmieniłam podpisy i zmienię jeszcze napis czytaj dalej. Zawsze warto zmienić na lepsze! ♥
Nie pracowałam jedynie nad nagłówkiem AKI, pomogłam także innym blogom. Jako, że tworzenie nagłówków to jedna z moich ulubionych czynności, chciałabym się pochwalić moim nagłówkiem na blogu Magiczna Awataria, a także... (tego dowiecie się wkrótce).



Tym razem Alex zdała się na mnie i jedynie podesłała ciekawe tło. Postanowiłam stworzyć coś ciekawego i magicznego. Musiałam także pobawić się edycją stroju, wszystko przez wyciągniętą w stronę magicznej śnieżki dłoń. Jako, że blog ma w swojej nazwie słowo magiczna - chciałam stworzyć taki magiczny nagłówek. Myślę, że to mi się udało. Dajcie znać co o tym sądzicie.
Wiele ciekawych projektów przeszło przez moje dłonie. Był to także między innymi koncept Natalii na jej bloga News Awataria. Przedstawiłam jej swój koncept i pomogłam w edycji niesfornej sukienki. Mimo wszystko autorka postawiła na swoje, ale jej efekt jest równie ciekawy i nagłówek bardzo mi się podoba, a Wam? 
Grudzień to czas zmian, dajcie znać który nagłówek najbardziej Wam się podoba! Już wkrótce na AKI powrót starych serii zabaw i wiele nagród do wygrania,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.