czwartek, 17 grudnia 2020

Czy to już koniec?


Każdy z nas wie, że wszystko ma swój początek i koniec. Jednak mimo tego całą społeczność gry Awataria, która jest główną tematyką tego bloga zszokowała informacja o usunięciu gry... 


Początkowo wszyscy mieli nadzieję, że Awataria przetrwa. W końcu nie raz uzyskała tytuł najlepszej gry na Naszej Klasie, a sama cieszy się wielką popularnością. Powstają o niej blogi, kanały na YouTube. Ludzie tworzą grafiki, piękne fanarty, rysunki. Gra ku naszemu szczęściu od zawsze była dostępna w polskiej wersji językowej, chociaż powstała w Rosji.


Dostawaliśmy informacje od Pana Gąbki o tym, że niektóre z gier zostały już przepisane na nowy język programowania HTML5. Niestety, jak już wiecie Flash Player - odbiornik wielu gier, zostanie usunięty z końcem tego roku. Wiedzieliśmy o tym od kilku lat, napisałam kiedyś o tym posta. Każdy pisał i był pewny, że gra zostanie z nami na zawsze... a jednak. 


Nadszedł ten dzień. Wielu z nas nie może w to uwierzyć. Ta wiadomość nie należy do miłych. Nasza ulubiona gra pojawiła się na liście usuniętych po Nowym Roku gier. Cała Polska społeczność Awatarii grająca na Naszej Klasie rozpoczęła akcję ratowania gry. Jednak czy to się uda? Czy jest nadzieja? Przecież administracja ignoruje nas od wielu lat...


Na naszym kochanym Spotted Awataria już roi się od postów na temat zaistniałej sytuacji. Ludzie są przerażeni, zbulwersowani, zszokowani i zaskoczeni. Nagła informacja zmienia tak wiele. Macie rację - niby to jest głupia gra, ale ilu wspaniałych przyjaciół w niej poznałam. Z iloma osobami mam dobry kontakt. Ile osób z internetu mnie wspiera, a ile chce utrzymywać ze mną kontakt mimo odejścia z gry? Nie policzę ich na palcach obydwu rąk. W Awatarię zaczęłam grać w roku 2014, zachęcona przez moje kuzynki. Chociaż oni od dawna już nie grają, ja rozwinęłam moją wirtualną karierę słynąc jako EmiRuda MCA na YouTube, a potem właścicielka jednego z popularniejszych blogów o tej grze. Nie obyło się bez dram, które pozostaną w mojej pamięci na długo. Mimo wszystko są to naprawdę ciekawe i świetne wspomnienia z mojego dzieciństwa, które zapamiętam do końca życia (będę miała o czym opowiadać dzieciom, haha). Razem z tą grą dorastałam, stała się ona częścią mojego dzieciństwa. A teraz zostanie usunięta? Niby jest jeszcze nadzieja, ale ja w to wątpię. Mimo wszystko ta mała iskierka gdzieś tam świeci. Podjęłam też ważną decyzję. 

Nadeszła pora od uwolnienia się od tego świata dzieciństwa. Jestem już studentką i dużą uwagę skupiam na samodzielnym życiu oraz nauce. Dlatego wraz z usunięciem Awatarii na Naszej Klasie ten blog - Awataria Kochamy Ja!, Awataria Oczami Youtuberów, nasz kochany blog Awataria - Kraina Inspiracji zostanie zamknięty. 

Emilka z AKI - założycielka bloga (Akame)

 

6 komentarzy:

  1. Pamiętam to jak dziś, gdy z jakieś 3 lata temu przeczytałam na AKI, że Flash zostanie usunięty... W życiu nie pomyślałabym wtedy, że usunięcie gry nastąpi. Wykorzystajmy dobrze te, ostatnie 2 tygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz może co się stanie z awką na FB?

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejciu dlaczego
    Ja spędziłam tyle lat tyle starań tyle straconych kąt. Poznalam tam wiele ludzi np przyjaciela z ktorym spedzilam 2 lata zycia. Niestety teraz jesteśmy w strefie kłótni. Moja siostra również grała w tą grę i poznała osobę którą zna już 5 lat. Walczmy o Awatarię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akame gdzie jest ten ciekawy post ryjka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam bo łamał regulamin, gdyby nie było w nim przekleństw to bym go zostawiła.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.