艣roda, 5 sierpnia 2020

[EDITED] Czy to ju偶 koniec?馃崈 URLOP

Zanim zaczniesz czyta膰, to po pierwsze - pisa艂am to pod wp艂ywem emocji. Po drugie - czytaj ze zrozumieniem. NIE ODCHODZE JESZCZE. Kolejno stresuj膮ce sytuacje w 偶yciu mam i musia艂am si臋 wy偶y膰 tym postem w moj膮 chwil臋 zw膮tpienia. Ja jestem takim cz艂owiekiem, 偶e mi si臋 odmienia 24h na dobe wi臋c nie bierzcie tego tak na powa偶nie i dzi臋kuj臋 za mi艂e s艂owa pod tym postem. Pozdrawiam.


Cze艣膰.
Nie b臋d臋 ju偶 ukrywa艂a, 偶e dzisiejszego dnia mia艂am  w planach napisanie posta po偶egnalnego i zako艅czenie dzia艂alno艣ci wa偶nego dla mnie i kochanego bloga AKI. Blog ten jest cz臋艣ci膮 mojego dzieci艅stwa i ma bardzo rozbudowan膮 histori臋. To cz臋艣膰 mojego 偶ycia. Spos贸b na nud臋, a zarazem pasja kt贸r膮 rozwija艂am przez te sze艣膰 lat. Nie wiem jak to si臋 sta艂o, 偶e ta durna gra tak bardzo mnie do siebie przyci膮gn臋艂a. Cierpliwo艣ci膮 i determinacj膮 zapracowali艣my na tak du偶膮 ogl膮dalno艣膰 i rozpoznawalno艣膰 bloga. Wp艂yw mia艂 na to r贸wnie偶 odpowiedni czas przypisany na najlepsze lata tej gry, kiedy to ona sama si臋 rozwija艂a i mia艂a wielu graczy.

A jak to wygl膮da teraz? Dawni czytelnicy, dawni blogerzy i youtuberzy... gdzie oni s膮? Odpowied藕 jest oczywista. S膮 doro艣li. I podj臋li t膮 wa偶n膮 decyzj臋 o porzuceniu i po偶egnaniu si臋 z tym wirtualnym 艣wiatem gry Awataria. 

Kiedy si臋 obudzi艂am od razu zacz臋艂am my艣le膰 o tym, 偶e na mnie tak偶e przysz艂a pora. Wszystko musi mie膰 sw贸j koniec. Nie ukrywajmy - EmiRuda MCA to ju偶 legenda, a aktualna ja jest jej cieniem. Dawne lata mojej 艣wietno艣ci przemin臋艂y i ju偶 nie powr贸c膮. Tamte lata by艂y naprawd臋 艣wietne, bardzo mi艂o je wspominam. Zawsze mam u艣miech na twarzy, gdy ogl膮dam moje stare, cringowe filmy. 

Post po偶egnalny. W艂a艣nie ten post tak brzmi. Jakbym si臋 偶egna艂a. Ale naprawd臋 trudno jest si臋 oderwa膰 od tej gry. Tym bardziej, 偶e s膮 teraz wakacje i bardzo du偶o wolnego czasu. My艣la艂am dzi艣 nad doborem s艂贸w do mojego po偶egnania, ale nie jestem jeszcze na to gotowa. Jednak wiem, 偶e to niebawem nast膮pi.

Musia艂am si臋 zwierzy膰 kilku osobom. Dzi臋ki ich zdaniu wiem, 偶e teraz powinnam nieco odpocz膮膰... Co w zwi膮zku z tym? Chc臋 wzi膮膰 urlop. I to d艂u偶szy.

Pisanie post贸w praktycznie codziennie przez ca艂y lipiec by艂o r贸wnie wymagaj膮ce co Kosmiczne Vlogmasy 2019... Teraz zas艂u偶y艂am na wyczekiwany urlop. 

Wi臋c informuj臋 Was, 偶e na razie nie zobaczycie post贸w ode mnie. Ale r贸wnie prawdopodobne jest to, 偶e to ju偶 jeden z moich ostatnich wpis贸w na tym blogu...

Jedno mog臋 Wam obieca膰 - w po艣cie po偶egnalnym dowiecie si臋 ca艂ej prawdy o mnie.
Kiedy jednak to nast膮pi? Tego nie wiem...

Akame, po prostu Emilka z AKI...

2 komentarze:

  1. No niestety ka偶dy wyr贸s艂 i tamte czasy nie wr贸c膮. Pami臋tam jak kilka dobrych lat temu ci臋 wypatrywa艂am na facebooku i sie jara艂am, 偶e youtuberke spotka艂am. Ogromna szkoda, 偶e zbli偶a si臋 koniec twojej dzia艂alno艣ci, ale je艣li tak czujesz to w porz膮dku. W ko艅cu trzeba wiedzie膰, kiedy ze sceny zej艣膰. Tylko z kim ja teraz b臋d臋 rywalizowa膰 na youtubie :( Trzymaj si臋 Emilka!

    OdpowiedzUsu艅
  2. Jestes fenomenem Emilia. Czasy prowadzenia przez Ciebie youtuba wprawiaj膮 mnie w melancholijny nastr贸j. Bylo to takie typowe dla awatarii w tamtych latach. To jest poprostu dzie艂o. 呕ycz臋 Ci wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.