niedziela, 16 sierpnia 2020

馃尶 Aktualizacja bloga 馃尶 Witaj w krainie magii 馃尶


Witaj w krainie magii i inspiracji! Niedziela by艂a dla mnie idealn膮 okazj膮 na pomy艣lenie nad nowym nag艂贸wkiem, a kiedy ju偶 co艣 mi wpadnie do g艂owy to od razu bior臋 si臋 za realizacj臋, aby p贸藕niej o tym nie zapomnie膰. Podobnie by艂o i dzisiejszego dnia, kiedy to do g艂owy przyszed艂 mi pewien ciekawy pomys艂...
Magia i fantasy? To jest to. Moim s艂owem przewodnim by艂a kraina. Chcia艂am przedstawi膰 magiczn膮 wr贸偶k臋 w pi臋knej, zielonej krainie. Chcia艂am du偶o zielonego i jeszcze wi臋cej ro艣lin! Czemu? Bo taki mam kaprys. Lubi臋 umieszcza膰 postacie w okr臋gach, a umy艣la艂o mi si臋 stworzy膰 tajemnicz膮 posta膰 w okr臋gu z pn膮czy. Ostatecznie u偶y艂am ro艣lin z Awatarii. Wed艂ug mnie taki zabieg - polegaj膮cy na nak艂adaniu na siebie warstw - wyszed艂 na dobre! Mimo, 偶e to polega艂o na kopiuj i wklej, efekt jest 艣wietny! Poni偶ej kadr z czasu tworzenia.


Og贸艂em tworzenie nag艂贸wka zaj臋艂o mi ca艂e popo艂udnie. Robi艂am sobie przerwy, poniewa偶 co chwil臋 przyje偶d偶ali do mnie go艣cie (jak to w niedziele). Ostatecznie uda艂o mi si臋 sko艅czy膰 to wszystko w dniu dzisiejszym. Najwi臋kszy problem mia艂am chyba z postaci膮. Og贸lnie zacz臋艂o si臋 od tego, 偶e wyszuka艂am fajne rzeczy na Avatan Plus. Potem u艂o偶y艂am poz臋 i gotowe! 


Nasza czarodziejka, a mo偶e wr贸偶ka prezentuje si臋 tak jak powy偶ej. Wed艂ug mnie? Wysz艂a ca艂kiem spoko. Najbardziej spodoba艂y mi si臋 d艂onie! Znalaz艂am taki 艣wietny szablon, udost臋pni臋 Wam go.


Przypad艂y mi do gustu ze wzgl臋du na to, 偶e pokazuj膮 jakie艣 ruchy d艂oni. Awatar w grze na og贸艂 ma tak膮 zwyczajn膮 d艂o艅, kt贸ra nawet jej nie przypomina. A tutaj? Mamy odmian臋. Problemem by艂 kolor, a wi臋c postanowi艂am stworzy膰 co艣 na styl r臋kawiczek. Efekt? 艢wietny. 


Zanim przejdziemy do liter, opowiem o zmianach og贸lnych na blogu. Jak widzicie zmieni艂am nieco zak艂adki i kolorki. Znikn臋艂a kategoria Autorzy, a w pasku bocznym pojawi艂a si臋 informacja o mnie. Nied艂ugo zostan膮 tam opisane pozosta艂e autorki. Wygl膮da to nieco inaczej i dodaje 艣wie偶o艣ci. 
Nasze zdj臋cia umie艣cili艣my w ro艣linnych okr臋gach. 


Napisy s膮 dosy膰... nietypowe, a jednocze艣nie ciekawe. Gdzie艣 je ju偶 widzieli艣cie. Tak! Podobne s膮 na stronce Spotted Awataria. Z reszt膮 - sama je robi艂am. Wpad艂am na ten pomys艂 spontanicznie, a efekt jest naprawd臋 zaskakuj膮cy! Poni偶ej mo偶ecie zobaczy膰 dwie wersje nag艂贸wka na spotted. Ostatecznie wygra艂a wersja ja艣niejsza.


Mam jeszcze jedn膮 zmian臋 (a mo偶e dwie). Przycisk czytaj dalej uleg艂 zmianie. Pierwotnie mia艂 zosta膰 stary, ale wpad艂am (znowu) na genialny pomys艂 stworzenia animowanego przycisku. Jest on zas艂oni臋ty ro艣lin膮, a kiedy na niego najedziemy to odkrywa si臋 tekst.


Ostatnia zmiana to ju偶 tradycyjnie podpis dla mnie i Leviatana. Troch臋 zieleni nie zaszkodzi. Mimo, 偶e nag艂贸wek wygl膮da nieco wiosennie (a zbli偶a si臋 jesie艅), to czu膰 powiew 艣wie偶o艣ci. Stary nag艂贸wek by艂 ju偶 na tyle nudny, 偶e mogli艣my z niego zrezygnowa膰. Kiedy kolejna zmiana? Nie mam poj臋cia, mo偶e za miesi膮c, a mo偶e za dwa...


5 komentarzy:

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.