środa, 24 czerwca 2020

Współpraca i rozmówienie z samym sobą... 🌌



Cześć tutaj Akame! ♥
Blog dopiero odżywa po ostatnich wydarzeniach, ale nie wspominajmy już tego i podsumujmy ostatnie zmiany jakie na nim zaszły. Po pierwsze - zaszły zmiany w wyglądzie bloga, mamy nowy nagłówek, tematyczny do naszego projektu, który wejdzie w życie prawdopodobnie już w tym tygodniu. Mamy nową redaktorkę, którą poznacie już w następnym tygodniu. Informacja od niej - ze względu na sprawy związane ze szkołą nie ma okazji na napisanie posta. Dlatego prosimy o cierpliwość. Mam wiele do napisania, ale od czego zacząć? Może zastanawiacie się nad tym, z jakiego bloga pochodzi nagłówek powyżej? Zacznijmy więc od tego.

Skarbnica Awatarii to blog bezpośrednio połączony z AKI. Daje on możliwość wybicia się przez początkujących blogerów lub osoby wracające do pasji po dłuższej przerwie. Znajdują się na nim pozycje aktywne w awataryjnym show-biznesie takie jak np. Kava Awataria. Rozesłałam informację do wszystkich aktywnych autorów z prośbą o odnowienie współpracy. Mam nadzieję, że na nią przystaniecie! ☻
Jeżeli bardzo Wam zależy możemy dodać Waszego bloga do współpracy również w zakładkach na AKI. Wystarczy napisać w komentarzu link z prośbą! Współpraca zapoczątkowana przez naszego bloga rozwinęła się w szybkim tempie i trwa nadal!
Zakładki w pasku bocznym naszego bloga również uległy zmianom!
Założyliśmy ostatnio oficjalnego Discorda AKI! 
Serdecznie na niego zapraszamy, wystarczy kliknąć w ikonkę Discorda w pasku bocznym. Automatycznie otrzymacie zaproszenie na nasz serwer, na razie dopiero go rozwijamy. Niebawem pojawią się nowe rangi. Pamiętaj o regulaminie!


Kolejną sprawą jest grupka na Facebooku prowadzona przez Samotnie, z którą zawiązaliśmy współpracę i serdecznie tam zapraszamy. Dzisiaj podjęłam decyzję o zamknięciu już upadłej grupki AWATARIA - KRAINA INSPIRACJI (OFICJALNA GRUPA). Aktywność jest tam niewielka, a my chcemy przyłożyć wszelakich starań do rozwinięcia się na nowo naszego bloga.




Link do grupki również znajdziecie klikając na ikonkę w pasku bocznym. Ale to nie koniec nowinek!
W niedalekiej przyszłości mamy zamiar odnowić nabór na autorów bloga. W większym gronie więcej frajdy! Zastanawiam się także nad powrotem na mój kanał, ale to już na dalszy plan. 

Julka postanowiła odejść z AKI z własnej woli. Jej post możecie przeczytać na nowym blogu, który zamieściłam już na Skarbnicy. Jaki jest mój komentarz na ten temat? Julka usunęła wszystkie ślady po sobie na AKI. Nie wiem dlaczego, ale dobrze że posty wróciły na jej nową stronę (ja sama w 2016 usunęłam wszystkie posty na AKI od 2014 i będę tego żałowała do końca życia). Decyzja była jasna, ja Julki nie wyganiałam z szacunku do jej pracy na tym blogu. Wiem ile poświęciłaś czasu dla AKI i bardzo Ci za to dziękuję. Jest mi przykro, że mimo wszystko postanowiłaś odejść i pamiętaj - tak jak w przypadku innych, którzy odeszli - dla Ciebie także jest nadal wolne miejsce na AKI.  

Jednak Julko, nie możesz przypisywać sobie WSZYSTKICH zasług (w odniesieniu do Twojego posta). Ja jako założycielka mam także na względzie pracę innych redaktorów AKI. Czy wszyscy o nich zapomnieli? Ich posty nadal tu są. Ola pisała na AKI jeszcze za czasów AOY (ponad 2 lata!). Julka - Serendipity jeszcze wcześniej, bo dołączyła w 2016, była naszą dobrą graficzką - teraz powróciła jako blogerka. Jej posta na pewno już czytaliście! Pamiętam i dziękuję za zasługi dla AKI również Paulinie, Sandrze, Kamilowi (Ahnur), Martynie (Cara, która zapoczątkowała vlogmasy), Nikoli, Upartej (tak! też pisała na AKI), Violce, Taylor, Kasiulek, Elen i wielu innym! Jak widzicie bardzo dużo osób przyczyniło się do rozwijania tego bloga. ZARÓWNO TWOJA, JAK I ICH PRACA NIE POSZŁA NA MARNE. Pozostały wspomnienia! Pozostała pasja! Dzięki blogowaniu rozwijacie także swoje umiejętności pisarskie, zdobywacie przyjaciół i czytelników. Dlatego uważam, że blog to coś wspaniałego. ♥

Cóż mogę dodać? Życzę wszystkim blogerom powodzenia w dążeniach do celu. Niech Was nie dopadnie słomiany zapał, niech Was nie opuści wena!
Wszystkiego dobrego.

11 komentarzy:

  1. przepraszam ale ten nagłówek jest odrażający

    OdpowiedzUsuń
  2. zniszczony blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Żenada, oddaj Julce jej ciężką pracę, a nie bawisz się w odbieranie i oddawanie uprawnień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Juleczka odeszlas i bawisz sie w multikonta? XD konto zalozone w czerwcu tego roku niezle pogrywasz beka z cb

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Ale wy jesteście nienormalni @anonimy i reszta. Przecież to Emilka założyła tego bloga i ona jest wlascicielka a nie Julcia ktora wybila sie na gotowcu. Dobrze Akame pisze ze zaslugi naleza sie tez innym autorom ale nie, Julcia egoistka wszystko przypisuje sobie i usuwa niechciane komentarze
    XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze napisane

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kłócić się już proszę. 😷

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze, że odeszła. Ja do Ciebie Emilka mam wielki szacunek, że pomimo tylu lat blog dalej funkcjonuje pomimo tych słabych momentów, jak i tych wspaniałych, ale Julcia tak naprawdę zniszczyła tego bloga, taka prawda. Oczywiście to moja opinia tylko, ale bez niej będzie dużo lepiej. Gdy Julcia była administratorem tego bloga to praktycznie go nie czytałam pomimo tego, że od zawsze ten blog był moim ulubionym i czytałam go od początku istnienia, ale ona robiła tutaj takie dramy, że odechciało mi się czytać tego. A teraz odzyskałam chęci do czytania tego bloga i mam nadzieję, że będzie tak super się go czytała jak dawniej. Życzę powodzenia, aby już nic nie stanęło złego na drodze tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było, minęło... nie mogę nic więcej powiedzieć.

      Dziękuję. Będę się starała przywrócić dawny klimat oraz chcę, aby ten blog znów żył!

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.