艣roda, 19 lutego 2020

馃憢馃徎 Nic nie mo偶e wiecznie trwa膰 - Czyli moje odej艣cie z bloga 馃憢馃徎

Cze艣膰! Po raz ostatni.
Cz艂owiek nieustannie zmierza si臋 z przeszkodami stoj膮cymi na drodze jego 偶ycia. Podejmowanie decyzji jest codzienno艣ci膮 ka偶dego z nas. Czas nie stoi w miejscu, nie kr臋ci si臋 w k贸艂ko jak karuzela, a p臋dzi wci膮偶 do przodu. 
M贸wi膮-Ca艂e 偶ycie przed tob膮! - Jednak czy jest ono wystarczaj膮co d艂ugie, by si臋 nim nacieszy膰? Nie nam to ocenia膰 ile dni jeszcze przed nami.

"Sp贸jrz mi w twarz jeszcze raz

Sp贸jrz po raz ostatni
I nie odrzucaj mnie

Bo 艣wiat bez ciebie zga艣nie"


Dzi艣 i ja zdecydowa艂am si臋 na pewien koniec w swoim 偶yciu. W艂a艣nie dzisiaj 19 lutego 2020 roku ko艅cz臋 swoj膮 przygod臋 z blogiem Awataria Kraina Inspiracji. Teraz powinnam rozwija膰 stek bzdur, gdzie pisz臋 o tym, jak mi ci臋偶ko, ile z艂ego w moim 偶yciu si臋 dzieje, a ja nie daje sobie z tym rady. Miewam si臋 dobrze, z problemami jakie stawia mi 偶ycie, radz臋 sobie ca艂kiem sprawnie, a z ocenami sytuacja mog艂aby wygl膮d nieco lepiej, jednak nie jest najgorzej! Pisanie na blogu, cho膰 nie trwa艂o d艂ugo, da艂o mi naprawd臋 wiele rado艣ci i satysfakcji. Ciesz臋 si臋, 偶e mog艂am pozna膰 grono wspania艂ych os贸b, a przede wszystkim Juli臋 i Emili臋, kt贸re otworzy艂y przede mn膮 drzwi do cudownej zabawy. Dzi臋kuj臋 r贸wnie偶 wam najwspanialszym czytelnikom za wiele ciep艂ych s艂贸w, kt贸re wci膮偶 nosz臋 w sercu, a przede wszystkim za to, jak ciep艂o mnie tutaj przywitali艣cie.
Dla niekt贸rych moje odej艣cie b臋dzie by膰 mo偶e powodem do rado艣ci, a innych kres mojej przygody tutaj doprowadzi do melancholii. Odchodz臋 z bloga, poniewa偶 moja pasja do pisania nie chce ostatnio ze mn膮 wsp贸艂pracowa膰 tak, jakbym tego chcia艂a. Sporo si臋 te偶 dzia艂o w ostatnim czasie na Awatarii i nie do ko艅ca dzia艂o si臋 dobrze. Pewne sprawy zmieni艂y moje podej艣cie i ch臋膰 do dalszej gry, dlatego te偶 chc臋 po prostu pos艂ucha膰 swojego serca i p贸j艣膰 dalej drog膮, jak膮 mi wskaza艂o. Mam nadziej臋, a nawet jestem przekonana, 偶e nie jest to ostatni wpis, jaki wyjdzie spod mojej r臋ki, jednak w najbli偶szym czasie chc臋 zaj膮膰 si臋 sob膮. Czas si臋 po偶egna膰. Jeszcze raz dzi臋kuj臋 wam wszystkim za wsparcie, cudown膮 atmosfer臋 oraz wspomnienia, kt贸re zostan膮 ze mn膮 na d艂ugo.
Bez zb臋dnego przed艂u偶ania pozostaje mi tylko powiedzie膰 偶egnajcie! 


2 komentarze:

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.