niedziela, 29 maja 2016

Informacja!

Cześć i czołem! Co u Was? Mam nadzieję, że się dzisiaj wyspaliście. ;D Ale to nie teraz. Mam dla Was informację! :) Mianowicie - Adminka Ania i ja, Pani Lata zmieniłyśmy nick na Awie. ;)) Teraz wgl jesteśmy razem i z naszą najką bliźniaczkami, także ten.. XD Nasze nicki to: Ja - Pjona Kurwo? (Pjona dużymi specjalnymi literkami, a kurwo małymi u góry ;)) Ania - Pjona Kurwo (Tak samo jak ja, tylko bez znaku zapytania :33)
Tyle, chciałam jeszcze przekazać, iż jestem na okresie próbnym i nie chce widzieć komentarzy np.:  Ale ty głupia, wypier... Z Tego bloga... (Wypier nie kończe, kultura w postach :*)


Do zobaczenia! ♥ /GetToLife ♥

1 komentarz:

  1. Takich ludzi co piszą takie komentarze, które opisałas powyżej to... najlepiej ignorować, ponieważ są zazdrośni ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.