poniedziałek, 30 maja 2016

Ciekawostki ze świata Youtuberów Awatarii #1

Hejka!
Dzisiaj zaprezentuję wam nową serię postów, które polegają, a raczej opisują ciekawostki ze świata Youtube (filmiki o Awie). Więc zacznijmy od tego :

  • Zmiany w rankingu Youtuberów przed 30 maja :


Jak widzicie podium wiadomo... TygryseQ, Lily, Pantera Awataria.
Lecz spójrzcie na miejsca 4- 10.
  • Ranking 30 maja :

Jak widzicie na 4 miejscu EmiRuda MCA (ja xd), na 2 Ania Awataria. Chciałam dodać, że ja i Ania idziemy z liczbą widów łeb w łeb, lecz nie jest to konkurencja . :D :*
Na 6 miejsce spadła Sumer xx z liczbą subskrypcji 367.
Odnalazłam także nowego ''rankingowicza'', przepraszam że nie zauważyłam ale trudno (troche) jest odnaleść wszystkich Youtuberów Awy.
Na 7 miejscu jest Bestiaaa z liczbą subów 312.
No i dalej Horcrux i Patrycja.
Niestety z rankingu wypadła Awataria PL
No cóż, może już wkrótce znów się tam pojawi! :)
~CandyGirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.