piątek, 16 października 2020

♥ AwaStatki ♥ Pogaduszki ♥

Cześć kochani!
Po mojej krótkiej nieobecności wracam do Was z nowym postem. Na samym początku poopowiadam o moich wrażeniach na studiach oraz przedstawię Wam nowy nagłówek, więc jeżeli chcecie przejść dalej to kliknijcie w Czytaj dalej. 15 października rozpoczęłam studia, pierwsze wykłady i tym podobne. Jak to wygląda w tych ciężkich czasach? Wszystko oprócz zajęć praktycznych jest prowadzone zdalnie. Ja mam o tyle lepiej, że każdy piątek i co drugi poniedziałek mam wolne! Więc i na blogowanie znajdzie się dużo czasu. Nauka na studiach ogólnie polega na siedzeniu przed kompem cały dzień i słuchaniu wykładów. My używamy np. Teams. Zamieszkałam w domu studenckim, w pokoju trzyosobowym - jest tutaj wiele przyjaznych osób, z którymi można złapać dobry kontakt. ♥
Mimo, że pokój dla trzech osób - jest nas dwie. Dlaczego? Takie są zaostrzenia przez koronawirusa, do tego Lublin pojawił się w czerwonej strefie, a więc strach wychodzić gdziekolwiek. Nie można opuszczać miasta, a rodzina nie może odwiedzić Cię w Twoim domu... Jednym słowem masakra!
Ciężkie życie studenta, na szczęście poznałam również kolegów i koleżanki z 3 roku, którzy chętnie pomogą mi, gdybym miała problem z nauką. Także jest ok. 


Nasz nagłówek lekko uległ zmianie na Halloween, które zbliża się dużymi krokami. Zastosowałam w nim grę cieni i światłocieni. Znalazłam jakąś randomową dynię, nadałam jej blasku i cienia. Ściemniłam okna i teraz prześwitują przez nie słabe promienie księżyca. Miałam jeszcze dodać jakiegoś potworka za oknem, ale uważam że już wygląda to naprawdę klimatycznie.

Po kolejnej rundzie nasza plansza prezentuje się tak jak powyżej. Dwie osoby trafiły w kilka pól, niestety Kiero się nie poszczęściło, ale mam nadzieję, że kolejna wskazówka da Wam do myślenia i zauważycie pewien schemat...
A tą wskazówką będzie poniższa grafika... Schemat w dwie strony podąża, jedna zła - druga dobra... Czy po Twoich strzałach następny trafny będzie? Pomyśl, zastanów się może trop odnajdziesz. Linie ważną wskazówką są.




3 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.